Gå til innhold

Vil Megs 3step gi godt resultat på en relativt strøken bil?


teflonpanne

Recommended Posts

Hei! akkurat kjøpt meg egen bil, mb 190e 2.3 ... den har vørt omlakert 1 gang og er veldig fin i lakken, kun 1 eier og rulla 90 000 miles.. har ikke maskin og lurer på hvikle produkter jg kan bruke for å få den så fin som mulig uten å bruke alt for mye penger. Ser at meguiars har et sånn 3 step greie for hånd`? er dette bra?

Endret av teflonpanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen inn hit!

Gratulerer med egen bil, den kommer nok til å bli knall etterhvert ;) Hvis du skriver en litt mer beskrivende emnetittel, i gaten "Vil Megs 3step gi godt resultat på en relativt strøken bil?", så vil du nok få flere svar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen inn hit!

Gratulerer med egen bil, den kommer nok til å bli knall etterhvert ;) Hvis du skriver en litt mer beskrivende emnetittel, i gaten "Vil Megs 3step gi godt resultat på en relativt strøken bil?", så vil du nok få flere svar! :D

ok:) men har du prøvd det ell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ingen personlig erfaring, men megs 3-step er jo kjent for å gi godt resultat, med tanke på at det er et håndprodukt. Jeg ville ikke regnet med den helt store korreksjonen, da man må opp på maskin, men vil få en langt renere og "sunnere" lakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok:) funker 3 step greie til å bruke med da fra biltema f.eks?

Lakkrensen (step 1) kan du godt bruke med DA-maskin men bruk en myk pad f.eks grønnn cyclo.

Polish (step 2) og voks (step 3) kan du legge for hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt enig trogha,

Alle tre produktene kan du bruke da maskin på,men bruk lavt turtall fordi stepp 1 har ikke noe slipe effekt og snakke om,og stepp 2-3 skal bare legges tynt på lakken før de fjernes.

Har brukt de 3 mange ganger og det blir pent og se på når du er ferdig.Personlig ville jeg ha valgt en annen voks men det er det du som velger.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt enig trogha,

Alle tre produktene kan du bruke da maskin på,men bruk lavt turtall fordi stepp 1 har ikke noe slipe effekt og snakke om,og stepp 2-3 skal bare legges tynt på lakken før de fjernes.

Mente ikke at step 2-3 ikke kan brukes med maskin men at det kan være like greit å ta de for hånd.

Kom kanskje ikke så godt frem i innlegget mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente ikke at step 2-3 ikke kan brukes med maskin men at det kan være like greit å ta de for hånd.

Kom kanskje ikke så godt frem i innlegget mitt :)

Joda,så etter jeg hadde svart at det kom litt feil ut.Sorry formuleringen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...