Gå til innhold

Hvordan fikse mitt interiør?


teflonpanne

Recommended Posts

Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg min første bil og det ble en mb 190E 2.3. Dette er en gammel bil 85 modell og den har beige skinninteriør. Det lukter litt røyk i bilen og skinnet er ganske hardt. Noen tips til hvordan jeg fikser dette? økonomien er ganske trang så helst ikke no jævlig dyre greier....

B)post-307-1221842777_thumb.jpg

post-307-1221842832_thumb.jpg

Endret av teflonpanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bil!

Har ingen stor erfaring med skinn selv, men har lekt litt med skinninteriøret i bilen til modern.. Det eneste jeg har prøvd er Autoglym Leather Care Cream (elns). Den syns jeg ikke var noe spess, så har tenkt å kjøpe en sånn Swisswax Leather Care Kit hvis jeg kommer over en bil som trenger skikkelig skinn-pleie en gang. Har hørt mye godsnakk om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swisswax Leather Care Kit må være noa av det beste som er på markedet spør du meg men det koster litt extra så med et trangt budsjett er det opp til hver enkelt hvor mye man vil koste på seg.

Link til settet finner du her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer også lang med en god apc til rengjøring av tekstilene! Hold forøvrig APC unna skinn :) Jeg kan gå god for Chemical Guys Green Clean som er BILLIG i bruk! :D Fåes kjøpt hos SS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, fikk også prøvd den i russevanen før vi solgte den, spiste møkk! Er bare å bruke en passende børste og jobbet det inn, så dro av med en fuktig Microfiber. Funka gull :D Har du dårlige erfaringer med apc og tepper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er like fornøyd med den som Megs sin interiør og carpet cleaner :) Til vanlig bruk bruker jeg faktisk 1:15 :) Er det litt tøffere spots har jeg Chemical Guys Stain Remover som er blandet 1:4 eller noe i den duren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Chemical Guys Green Clean på min bil her om dagen, blanda 1:16..

Ble gullende rent, fjerna moderate flekker, og det lukta skikkelig rent og godt i bilen etterpå.

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker green clean! Vet med meg selv at det blir nok et par av den på neste bestilling! Eneste som er kjipt er at jeg skal inn i militæret om 2 uker, så kjøper for tiden ingenting :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...