Gå til innhold

Etter at fruen har vært ute og kjørt bil....


Morten83

Recommended Posts

...blir felgen seenes slik ut..

Faen! Dagen etter at jeg endelig fikk satt av en hel søndag til bilpleie for å gjøre bilen vinterklar..

Bilen er desverre ikke førsteprioritet lenger når man har en liten kravstor 6mnd gammel baby.

Noen som vet hvor i Oslo området man kan få fikset felger, og hva det koster?

Felgene koster 5000kr stykker så regner med at det lønner seg og få den reparert, med god margin?

post-43-1221762099_thumb.jpg

post-43-1221762122_thumb.jpg

post-43-1221762192_thumb.jpg

post-43-1221762203_thumb.jpg

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Morten83

    14

  • truhaa

    4

  • Yngvejos

    4

  • Bernhard

    4

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Huff! Føler med deg! Kona skal av gårde med Bimmeren hele helga med to småunger og svigermor. Krysser fingrene og håper felgene (og lakken ellers) er like hel på søndag..

Kjenner desverre ikke noen som kan hjelpe deg med felgreparasjon i Oslo.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Det ser, heldigvis ikke så ille ut.

Dette kan du klare å fikse selv, du må pusse ned godt der skadene er og legge på sparkel, så pusser du over igjen slik at det blir likt med resten av felgen.

Så lakkerer du felgene opp igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj aj aj! Leit å høre, kan dessverre ikke hjelpe, men gule sider har kanskje svar?

Er det hjulbrønnen vi ser til venstre, i så fall, clean it ;):P

Hehe, jeg er ikke av de som skrubbe hjulbrønnen ved hver vask, men det der er nok IKKE hjulbrønnen nei. Det er gulvet i fellesgarasjen under blokka her..

Det ser, heldigvis ikke så ille ut.

Dette kan du klare å fikse selv, du må pusse ned godt der skadene er og legge på sparkel, så pusser du over igjen slik at det blir likt med resten av felgen.

Så lakkerer du felgene opp igjen :)

Neinei. Det blir ikke et 100 prosent bra resultat, så det overlater jeg til noen som har gjort det før :)

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var synd men det kan nok fikses...her er linken til felgservice i Askim som fikser felger: Felgservice

Takk for link. Skal ringe og høre med dem..

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Derfor kjører ikke kona min bil....

Kjedelig med slike skader, er ikke så mye, men det ødlegger alikevel...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ufattelig kjipt faktisk, og dyrt å gjøre noe med, dessverre!

OT: Jeg drømte at jeg var på vors hos naboen din i natt, Truls! Så tok noen på bilen din og da kom du ut med Megs Last Touch og en Microfiber for å wipe vekk fingeravtrykk. I tillegg fikk jeg hele bilen min ripet opp av en forbipasserende nabo av deg :o Må slutte å henge på forumet før leggetid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Ja eller så må du slutte å sniffe lim på parkeringsplassen Chris... he he

;)

Drømt jeg var på nachspiel sammen med alle i Pussycat dolls i natt jeg, det var kanon morro, men som med alle slike drømmer våkner du opp akkurat når du skal til å jekke en øl.... det er alltid kjedelig, ble bare masse sex-greier og ikke en ENESTE øl gitt.....nestegang håper jeg at jeg drømmen at jeg blir låst inne på AASS bryggerier i Drammen uten damer som forstyrrer.....

hey ho, hey ho.....

Sorry Morten for OT i tråden

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ikke flekklakker felgen, en kamerat av meg gjorde det på den ene felgen sin og det så pent ut, 1 mnd etter blåste han over felgen med HT og det var akkurat likt som før... Jeg har dårlig erfaring med Askim, de er dyre og holder ikke avtaler, samme gjelder Sarpsborg Karroseriverksted... Har hørt om ett sted i nærheten av Oslo som er dyktige, husker ikke hva de heter.. Skal sjekke det imorgen..

Helios er ikke dumme nei, er vel den råeste OEM felgen til VAG spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Jo hun disponerer V40n.... det er greit, kangoon til nød men never ever evon.....he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...