Gå til innhold

har vi rabattkode med BilNerden?


Roy Inge

Recommended Posts

Jeg finner isåfall ikke denne her på forumet. Er det noen som er i besittelse av denne som kunne tenke seg å (f.eks.)sende meg en PM med koden der?

Jeg tenkte med meg sel at siden dette er en våre samarbeidere at det automagisk var rabattavtaler der også, men det kan selvsagt hende jeg tar skammelig feil.

MVH
Roy Inge Helland
SERTIFISERT SCHOLL CONCEPTS BILPLEIER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må sende pm til Bilnerden, så legger de til rabatt på kontoen din. Varene kommer så opp med riktig pris når du logger deg på.

Takk :D

Jeg har sendt ham en PM ;)

MVH
Roy Inge Helland
SERTIFISERT SCHOLL CONCEPTS BILPLEIER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig syns jeg bare det var litt dårlig informert under "rabatt-avtaler"-tråden som er på VIP-forumet. For ordens skyld syns jeg at vedkommende ansvarshavende kunne lagt en tilsvarende tråd om BilNerden.no hvor det står at rabattkode mottas ved henvedelse til butikken.

Men jeg må få si at det er en bra kontrollert måte å gjøre det på, og at dette er min personlige mening. Så om dette spørsmålet er tatt opp før, så er det ikke om å gjøre å ta det opp på ny.

-Roy

MVH
Roy Inge Helland
SERTIFISERT SCHOLL CONCEPTS BILPLEIER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Helt glemt bort å legge til Bilnerden der jeg, skal få gjort det asap ZULU... takker for heads up.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • Forhandlere
Bilnerden.no

Synes egentlig at det er en ganske tung løsning og ordning.. Mye lettere om man bare kunne kastet inn rabattkoden på siden som på de andre sidene :)

Mulig det. Rabatten ligger jo da inne på brukeren slik at man trenger ikke å sende mail eller PM for hver gang man bestiller.

Skal se litt nærmere på mulighetene her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes opplegget til bilnerden er genialt. Du logger bare inn når du skal handle, så får du opp alle produkter med rabbatterte priser direkte på siden. Jeg liker vertfall dagens løsning godt :) send en mail en gang og du er done..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det. Rabatten ligger jo da inne på brukeren slik at man trenger ikke å sende mail eller PM for hver gang man bestiller.

Skal se litt nærmere på mulighetene her :)

Okei, da er det nok vesentlig enklere ja! Hadde forestilt meg at jeg måtte sende hver gang, og det kunne blitt tungvint.

Jeg fikk en PM fra deg der det stod at det så ut som jeg hadde slettet brukeren min, men det fungerte å logge inn. Jeg logget meg inn og da ble alle feltene som skal fylles ut auto-fylt, og jeg ble guidet videre i betalingsprosessen. Betyr ikke det da at brukeren fungerer? Eller er det flere måter å logge inn? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Okei, da er det nok vesentlig enklere ja! Hadde forestilt meg at jeg måtte sende hver gang, og det kunne blitt tungvint.

Jeg fikk en PM fra deg der det stod at det så ut som jeg hadde slettet brukeren min, men det fungerte å logge inn. Jeg logget meg inn og da ble alle feltene som skal fylles ut auto-fylt, og jeg ble guidet videre i betalingsprosessen. Betyr ikke det da at brukeren fungerer? Eller er det flere måter å logge inn? :P

Beklager, min feil! Fant deg ikke når jeg tok søkerunden i sted, en liten skriveleif.. Rabatten skal nå være lagt inn på brukeren din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...