Gå til innhold

Nilfisk Advace HD vask på Sandnes.


F34Johnny

Recommended Posts

Var en tur på Maskintekknikk på forus som er et nilfisk advance renholdssenter.

De hadde eller kunne skaffe virtuals farvoritt avfetting Nilfiksk advance HD vask.

Jeg fikk kjøpt en rest som skal prøves når bilen skal ha vinter pussen.

Nilfisk HD vask koster i underkant av 540 kr + mva, for 25 liter.

Blandes 100ml til 10 liter vann som gir en ph på ca 12 i bruker løsing. Konsentrat har ph 14.

Har virtual eller noen av dere andre erfaring om ph 12 er trykt å bruke på lakk før lsp, ser at denne løsingen er anbefalt før eks om maling.

Maskintekknikk

Stokkamyrveien 18

4313 Sandnes.

ligger nesten rett over veien for toys R us.

Link:Maskinteknikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar virtual.

Tror jeg blander den ltt svakere ja, har jo ikke lyst til å ødelegge lakken på første forsøk heller. B)

Lurte på en plan som kunne være noe sån som denne. For vinter klargjøringa. bilen er sieena rød metallik så den er litt mørk i fargen.

1. Høytrykk spyling og vask med Meguiar's mitt og gold class shampo 2 bøtte metoden men har ikke fått meg grittguard ennå. Bør få meg foam gun til kercheren.

2. Fjerne asfalt flekker med Prikkbort.

3. Meguiar's eller swissvax clay kitt har begge deler litt usikker på hvilken jeg skal bruke. liten lubb flaske til swissvax!

4. Lakkrens polish til å fjrene rester etter swissvax Shield, kunn ute etter å fjerne riper etter clay nå i høst muligens Meguiar's 80 passer til dette.

5. Av fetting med nilfisk HD vask

6.Tørk

7. Min 2 lag Meguiar's 21-2.0 med noen dager herding mellom. pga har ikke garasje.

8. Kansje toppe dette med et voks lag eller to

Litt usikker på om jeg tørr bruke min nyinkjøpte hitachi sp 18 va med Meguiar's solo bakplate og Meguiar's sort finish pad.

Andre produkt forslag som er relativt trygge for en nybegynner med roterende mottas med takk.

Har en masse gamle Turtle Wax, auto glym, og Meguiar's produkter bla 123 serien til Meguiar's samt nxt voks.

Må bruke høsten å vinteren til å handle produkter til vårpussen så ikke lomme boka får sjokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...