Gå til innhold

innendørs selv vaskehall i trondheim?


Roxor

Recommended Posts

K2000 i Anton Grevskotts veg 2

Det er ikke tillatt å bruke egen avfetting der, men jeg har tatt sjansen på å spraye på SurfexHD 1:25.

Pluss for at det er mulighet for underspyling og å fylle vaskebøtta der. Synes også at man får brukbart mye tid for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket på K2000 senst i kveld, brukte som alltid, medbrakte produkter. Prickbort, P21S osv.

Lov eller ikke. ;)

I vår vasket jeg bil på K2000 mens eier og noen av de ansatte var i vaksehallen. De sa ikke noe på att jeg brukte medbrakte remedier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket bilen senest idag på det nye vaskeanlegget til Shell Bilbyen.

Har med eget vaskeutstyr. Tror avfettingen de bruker er prickbort, fant en tom tønne i lokalet.

Har vasket på k2000 før, men den nye hallen til shell har mye bedre plass, ventilasjon og alt annet er helt nytt.

Eneste minuset iforhold til k2000 er at det ikke er underspyling, og man får ikke tappet vann der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket på K2000 senst i kveld, brukte som alltid, medbrakte produkter. Prickbort, P21S osv.

Lov eller ikke. ;)

I vår vasket jeg bil på K2000 mens eier og noen av de ansatte var i vaksehallen. De sa ikke noe på att jeg brukte medbrakte remedier.

Hele poenget med at man ikke får ta med egne produkter, fordi man må søke om tillatelse for å drive en vaskeplass. Kommunen vil vite hva som blir sluppet ut hvor av stoffer :) De som eier sjappa driter selvfølgelig i det...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har fjernet skiltet med "ikke tillat med egne vaskemidler" på K2000, ihvertfall henger ikke skiltet der det pleide... Jeg var innom i går ettermiddag; ingen av de som jobbet der sa noe når jeg sauset inn bilen med 1:2 blanding med Microl ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket på K2000 senst i kveld, brukte som alltid, medbrakte produkter. Prickbort, P21S osv.

Lov eller ikke. ;)

I vår vasket jeg bil på K2000 mens eier og noen av de ansatte var i vaksehallen. De sa ikke noe på att jeg brukte medbrakte remedier.

Men så e jo du passe skummel å da Christian!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket bilen senest idag på det nye vaskeanlegget til Shell Bilbyen.

Har med eget vaskeutstyr. Tror avfettingen de bruker er prickbort, fant en tom tønne i lokalet.

Har vasket på k2000 før, men den nye hallen til shell har mye bedre plass, ventilasjon og alt annet er helt nytt.

Eneste minuset iforhold til k2000 er at det ikke er underspyling, og man får ikke tappet vann der.

Ikke tappet vann? Altså man får ikke fyllt opp bøtta med vann?

Skal sjekke ut Shell bilbyen, men synes det er en fordel om man får vann i bøtta.

Jeg bruker også medbrakt avfetting på k2000, har gått fint det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket bilen senest idag på det nye vaskeanlegget til Shell Bilbyen.

Har med eget vaskeutstyr. Tror avfettingen de bruker er prickbort, fant en tom tønne i lokalet.

Har vasket på k2000 før, men den nye hallen til shell har mye bedre plass, ventilasjon og alt annet er helt nytt.

Eneste minuset iforhold til k2000 er at det ikke er underspyling, og man får ikke tappet vann der.

Hvor ligger dette anlegget og er det mange plasser?

Fordel med tilgang på vannkran, men kan jo i verste fall ta med hjemme i fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shell bilbyen ligger rett ved biltilsynet, altså bare noen hundre meter fra K2000. Det er vel 6 plasser der, jeg har brukt å dratt ganske sent, og det er ofte bare meg, og kanskje en bil til der. Meget god plass, og godt lys i hallen. Men man må ta med vann hjemmefra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt Shell bilbyen i det siste. Fint og lyst anlegg. Fyller opp gritguardbøtta med vann og såpe før jeg drar hjemmefra og tar en skikkelig håndvask der nå i vinterhalvåret. Bruker å "skumlegge" bilen med skumbørsten for å løse opp skitten litt før jeg spyler og går på med vaskehansken. Bruker å dra dit i "ukurante" tider slik at jeg ikke blir til hinder for noen. Ingen som har reagert på at jeg har brukt egne produkter foreløpig ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...