Gå til innhold

Problemer med PM


AndreasLie

Recommended Posts

AndreasLie

Får opp at jeg har fått en pm og går inn på tråden. Når jeg kommer inn på tråden ligger ikke det nye innlegget der. Går jeg på mailen min ser jeg hele innlegget. Bare jeg som har dette problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke sånn at innlegget ligger på neste side? Det er første side av "tråden" som åpnes, selv om siste innlegg er på side nr 2.

"NESTE" knappen ligger øverst på siden. Dårlig support for lengre diskusjoner over pm her.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Det var det vettu, men flott at den da ikke går rett til side to og flott at det ikke står side 1 og side 2, men neste. Neste trodde jeg var til neste PM tråd..

takker for hjelpa

Endret av AndreasLie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Blir flere sider når det er over 50 PM-er på en side.

Har satt opp denne grensen til 150 nå, så blir vel ikke så ofte folk opplever det da vil jeg tro :P

Nå var det ikke hovedlista med pmer jeg snakket om, men selve tråden. Altså til en pers. Det er den som gikk over til to sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Var bra sist jeg sjekka. Men nå bytter det side etter 20 meldinger. 50 tror jeg aldri det har vært.

Er det bra igjen nå?

Hvis ikke har jeg dessverre ikke mulighet til å justere dette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...