Gå til innhold

PrickBort i Skien eller Porsgrunn?


Fenwick

Recommended Posts

  • 5 weeks later...

Koster 69kr\l på mekonomen. De greier å skaffe til neste dag hvis du er tidsnokk.

Spør du etter mekonomen kortet får du også 10% i avslag på alt av rekvisita(Er bare et fordels kort. Gratis!) :)

Endret av Bompi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 flaske er vel 1 liter. Jeg kjøper stort sett på mekonomen for ca 53kr literen. Vanlig pris er rund 70. Betaler du så mye for en flaske så bestill heller på nettet :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster 69kr\l på mekonomen. De greier å skaffe til neste dag hvis du er tidsnokk.

Spør du etter mekonomen kortet får du også 10% i avslag på alt av rekvisita(Er bare et fordels kort. Gratis!) :)

Man kan spørre om ''Mekonomen-kortet'' i kassen, og da får man 10% på det man handler? Er det så lett?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

x2

1 liter holder jo bare til 2-3 biler :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med butikker som mekonomen og meca osv er at man får ganske mye rabatt hvis man bare spør. Dette er butikker der desten ingen handler til full pris, så prisene er basert på at rabatter skal trekkes fra. Spør ikke jeg om rabatt så spør de meg "du skal vel ha litt rabatt også vel?".

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Hvorfor bestiller dere ikke bare en 10-liter hos BlankBil eller Bilnerden? :D

Er ikke alltid man har anledning til å vente de dagene det tar før pakken kommer :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2

1 liter holder jo bare til 2-3 biler :)

Er det jeg også har merka, så da tenkte jeg det var greit å bestille mye mer når jeg først kjøper PB. :)

Er ikke alltid man har anledning til å vente de dagene det tar før pakken kommer :)

Da har man ikke bestilt tidlig nok da vettu. :P Bestiller alltid i god tid før jeg er tomt for noe her hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...