Gå til innhold

FISCON Handsfree Bluetooth for Audi A4


zomiboy

Recommended Posts

Ok, skal innrømme at jeg begynner å dra på åra, for når jeg kjører å snakker i mobil samtidig har jeg begynt å bli litt stressa :blink: Ikke for akkurat det å få bot, men liker det ikke lenger...

Så, da lurer jeg på om det er noen her inne som har montert/brukt Fiscon sin bluetooth handsfree sammen med Audi's RNS-E navigasjon?

http://fiscon-mobile...ducts/rns_e.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meringdal

Det der så ut som en god ettermontert handsfree spør du meg. Jeg vet at både RNS-E og de nyeste a4'ene kan ettermontere dette uten at det skal være noe problem. Har ikke hørt om akkurat dette merket, men ut fra beskrivelsen ser det jo ganske greit ut?

Jeg vurderer selv å anskaffe meg en BT handsfree. For min del så blir vel dette en boks som kobles til spilleren, og som vil ligge i hanskerommet. B8 har da mulighet til å spille av musikk fra telefonen via blåtann på samme boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har litt trua på denne her... Ser også på den originale enheten fra VAG som koster ca det samme fra Tyskland. Fiscon gir også mulighet for å streame musikk trådløst fra f.eks iphone :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selv montert original handsfree i 2 biler, en A3 med standard Audi Concert og en A4 med RNS-E, begge er egentlig rett frem installasjoner med litt koding med VDCS (vag-com)

det som Fiscon får kritikk på diverse forum for et mikrofonen er ikke helt optimal og for best resultat bør den plasseres på rattstamme.

jeg liker best OEM løsninger og valgte derfor original handsfree med mikrofon montert i taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selv montert original handsfree i 2 biler, en A3 med standard Audi Concert og en A4 med RNS-E, begge er egentlig rett frem installasjoner med litt koding med VDCS (vag-com)

det som Fiscon får kritikk på diverse forum for et mikrofonen er ikke helt optimal og for best resultat bør den plasseres på rattstamme.

jeg liker best OEM løsninger og valgte derfor original handsfree med mikrofon montert i taket.

Jeg har også litt sansen for OEM parts. Vet du om det er mulig å streame musikk fra telefonen på den originale bluetooth løsningen med RNS-E? Jeg fant ikke noe info om dette noe sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...