Gå til innhold

Farging av skinn-seter?


vag1990

Recommended Posts

Hei!

Noen her som har prøvd og farge skinn-seter i annen farge enn orginalt?

For har noen mørk-blå skinn-seter, som jeg kunne tenke meg og farge svarte..

Noen som har prøvd dette, eller vet om det funker?

Eller må jeg få skreddersydd nye trekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gjort det, fra creme/beige til sort. funker fjell! bilder i tråden her http://www.mbentusia...?topic=45151.15 bla noen sider utover i tråden så finner du bilder av noe etter det er svart.

Selv har jeg sprøytet fargen med lakksprøyte, ikke penslet eller påført med skumpute som noen gjør

Endret av rudilgr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meringdal

Vil ikke dette flasse etterhvert? Er jo mye slitasje på setene med inn- å utstigning. Man ser jo tydelig på de fleste seter at setene blir dårlig i kanten ved døren.

Bare lurer! Har et par kompiser som har "feil" farge på interiøret sitt, så om det funker så skal jeg jo tipse videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gjort det, fra creme/beige til sort. funker fjell! bilder i tråden her http://www.mbentusia...?topic=45151.15 bla noen sider utover i tråden så finner du bilder av noe etter det er svart.

Selv har jeg sprøytet fargen med lakksprøyte, ikke penslet eller påført med skumpute som noen gjør

Så veldig bra ut :) Så kommer nok til og prøve det samme selv..

For synest det er litt kjedlig og kjøre svart bil, med div. chrom og svarte detaljer utvendig og innvendig for så og ha blå skinn-seter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke dette flasse etterhvert? Er jo mye slitasje på setene med inn- å utstigning. Man ser jo tydelig på de fleste seter at setene blir dårlig i kanten ved døren.

Bare lurer! Har et par kompiser som har "feil" farge på interiøret sitt, så om det funker så skal jeg jo tipse videre! :)

Ja, tenkte på det jeg å, men siden farge-forskjellen ikke er så veldig stor skulle ikke det være noe problem tror jeg :)

tahoeinterir.th.jpg

er ikke bildet fra min bil, men samme farge..

Endret av vag1990
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke dette flasse etterhvert? Er jo mye slitasje på setene med inn- å utstigning. Man ser jo tydelig på de fleste seter at setene blir dårlig i kanten ved døren.

Bare lurer! Har et par kompiser som har "feil" farge på interiøret sitt, så om det funker så skal jeg jo tipse videre! :)

Dette skal ikke flasse. Slites bort, og sprekke på utsatte steder kan man klare, men da bruker man bare farge igjen da. Er jo akkurat samme som skjer med originalskinnet og, og da må man gjøre akkurat det samme... Min erfaring så langt er at dette sitter bra og ser nice ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...