Gå til innhold

Bruk av CG Fabric Guard


hanso

Recommended Posts

Er bare å dysje på et jevnt lag, i ca 30 cm avstand, skal ikke så mye til. Er en fordel å rense det du skal beskytte først, for optimal effekt, og for ikke å kapsle inn skitten.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.

Mener bare å huske at jeg enten har sett, lest eller hørt at det lønte seg å bruke pensel for å fordele/arbeide inn produktet for en bedre effekt.

Hva kan man forvente av dette produktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en billig malerkost. Spray produktet på, og pensle litt over med kosten, da får du det litt nedi stoffet. Når det har tørket en stund kan du legge på ett nytt lag og pensle utover. Jeg tar gjerne ett tredje lag også, uten å pensle (da blir det bare liggende på overflaten), i håp om å få enda bedre "perling" av vann utenpå stoffet. Om det har noe for seg har jeg ikke testa ennå...

IMG_3925.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Bare en liten tanke.. Om du skal ha det helt optimalt, tror jeg du bør rense setet først. Spesielt om du skal bruke pensel. Grunnen til det er om setet er litt/mye møkkete "gnir" du "møkka" inn med penselen og kan bli stygt om du er uheldig:).. Ikke for å være pirkete asså:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg sprayer på og jobber produktet inn i stoffet med en skinnbørste/neglebørste el.l med noenlunde myk bust og legger på litt ekstra på sømmer og skjøter, lar det tørke en times tid eller så og legger deretter et lag til. Dette jobbes også inn med samme børste.

Jeg gjorde dette på min mors bil i høst, og taket på den er fremdeles tett...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...