Gå til innhold

Poleringsjobb / E39 523 96 modell / Oslo


sufii

Recommended Posts

Heisann, jeg har en 1996 modell E39, denne er helt grei i lakken, men sliter litt med riper som synes i sola og litt matt lakk. :unsure:

Så vil gjerne ha bilen polert, jeg er helt grønn når det gjelder polering så vil heller ha gjort det skikkelig av noen andre med erfaring. :)

Så om noen i nærheten av Oslo kan ta for seg en slik arbeid er jeg veldig interessert. :)

post-3904-0-01312100-1323206501_thumb.jp

Legger til et bilde av bilen slik dere kan se hva slags farge det er og hvordan bilen ser ut. :blink:

Endret av sufii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØrjanA

Om det kan vente til over nyttår så kan jeg hjelpe deg. Før nyttår har jeg ikke anledning.

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Kan hjelpe over nyttår jeg også.

Valgte ikke sende deg PM siden jeg holder til i Halden som var utenfor dine spes.

Se portefølje i min signatur for tidl jobber.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hjelpe over nyttår jeg også.

Valgte ikke sende deg PM siden jeg holder til i Halden som var utenfor dine spes.

Se portefølje i min signatur for tidl jobber.

Så bra, :) sendt den PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...