Gå til innhold

Foma Combivac..


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Forrige fredag fikk jeg hentet den nye rensemaskinen min, en Foma Combivac.. Har ikke fått pakket den ut før idag og prøvd den litt.. Den virket som bare det, prøvde den i Caddylacen til svigerfar og på barnevognen idag.. Er storfornøyd så langt ihvertfall, den drar opp vann som bare det..

Liker koblingene på den også, spesielt den koblingen som rensevæsken går igjennom, der er det mye dårlige løsninger på ande maskiner..

Litt bilder:

post-141-1221255472_thumb.jpg

post-141-1221255550_thumb.jpg

post-141-1221255595_thumb.jpg

post-141-1221255649_thumb.jpg

post-141-1221255686_thumb.jpg

post-141-1221255724_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

he he, ja er litt starwars over både maskinen og eieren av den maskine ja....

mimo er uber den også, prismessig ikke ille og den drar greit den også, men nå har ikke jeg testet den som Bernhard har da....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut den maskinen der. Hva koster noe sånt for oss vanlig dødelige. E46en har virkelig brukt for en dyprens av interiøret. Kan vel forsvares ovenfor kona som møbel og teppereser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Ja koner kjøper den unnskyldningen der ang rensemaskinen, de funker supert også, bare å titte i beholderen med rensevannet etter bruk..det er YAIK...

Mimo maskine koster vel rundt 3000,- mener jeg, den er mindre en den til bernhard da, så den er nok et par kr dyrere...

Unnskyldninger ang Swissvax derimot......nja, gikk ikke helt etter planen den gitt Dag...he he (kommer artikkel) virker ikke som koner helt tar den voks greie gitt, men så fort det kan benyttes til noe koneer syntes er OK, er det shop O hoi hele veien

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hehe, sånn det er hos meg også det, med engang det var snakk om møbel/tepperenser så var det greit... Sier vel litt om hvor lite ryggrad vi har :D

Vi kan gjerne teste maskinene samtidig Truls, kunne godt tenkt meg å prøve Mimo'n for å se åssen den er..

Mimo koster ca 3500,- og Combivac koster ca 5000,- .. Send eventuelt PM så ordner vi nok en pris som begge kan leve med..

Som sagt er ihvertfall knallfornøyd med maskinen min sålangt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...