Gå til innhold

Yamaha YBR125


bjorke

Recommended Posts

Lillebror har akkurat solgt mopeden og kjøpt seg "litt" tyngre saker..hehe. Tok denne på 2,5 time tidligere i dag. Ikke så detaljert, men jeg starter altså med å spyle ned hele sykkelen, spraye S100 Total Reiniger over alt og angrep så med en Swissvax Detail Brush på nesten alt unntatt kåper. Dekkene vasket jeg med S100 Total Reiniger og en Meg's Tire Brush. Felgene fikk smake P21S Power Gel og Swissvax Wheel Brush. Etter å ha spylt av hele sykkelen igjen, fylte jeg Grit Guard-bøtta med NXT Car Wash og vasket hele sykkelen. Tørket den så med DDT og fant fram Hitachi'en. Satte på Scholl 5"? bakplate og Sonus Spot Pad. Menzerna 106 ble brukt som polish. Etter poleringen, vasket jeg så sykkelen med S100 Total Reiniger og la på et lag med MG21 på hele sykkelen. (Krom, kåper og felger) Setet fikk et lag med Pinnacle Leather Conditioner.

Så bilder..

Før:

DSC_0001.jpg

DSC_0006.jpg

DSC_0007.jpg

DSC_0011.jpg

DSC_0012.jpg

DSC_0015.jpg

DSC_0016.jpg

Etter:

DSC_0018.jpg

DSC_0020.jpg

DSC_0021.jpg

DSC_0024.jpg

DSC_0026.jpg

DSC_0027.jpg

DSC_0029.jpg

DSC_0017.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så å si alt på 2 hjul er leketøy, den der kan lekes mye med den. Man trenger jo tross alt ikke å kjøre fort for å leke vettu. Må si at jeg likte den sykkelen selv om den er 125cc, og det at den er 4 takter er som du sier ikke noe minus det heller. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Bra jobbet Bo :D

Takker Ketil :)

Hehe så å si alt på 2 hjul er leketøy, den der kan lekes mye med den. Man trenger jo tross alt ikke å kjøre fort for å leke vettu. Må si at jeg likte den sykkelen selv om den er 125cc, og det at den er 4 takter er som du sier ikke noe minus det heller. :D

Sant det :) Har sneket meg til et par turer med den allerede :)

Pent! :)

Tipper du har 1 stk. fornøyd bror! ;)

Takk! Ja, ble fornøyd han :)

Sehr gut Bo...

Danke Bernharth...ehh...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Ja blankt og bra det der, pass så han ikke sklir av sykkelen nå da når alt er glatt... test også dekkfornyer på bakhjulet, funker fjell, like artig som 2 hjul om vintern uten pigg....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Hva gjør du inne ved dataen da, ut med kameraet og dokumenter....he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut dette :) Skal snart ta en Ducati, og må innrømme at jeg gruer meg litt til all gnikkinga... Håper på å få til like bra resultat som deg!

Sikkert litt mer jobb på en Ducati ja, bare husk å masker nøye + sørg for å spre polishen ordentlig først... Litt kjipt å møtte tørke vekk polish overalt på sykkelen...hehe :) Takk for kommentaren :)

Strøøøkent Bo! :)

Vanskelig å jobbe på så små paneler?

Har også fått forespørsel om en sykkel, får se om jeg tar den eller ikke..

Tusen takk Tommy(?) :) Synes det gikk veldig fint å jobbe med Scholl bakplaten og Sonus spot-paden. Takk ja til den jobben, artig å prøve seg på noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy heter jeg ja :)

Den sykkelen jeg har fått forespørsel på, er en GSX-R 1000.. Maaange deksler med lakk på!

Får se om jeg får tid til den, før jeg åker inn i militæret :/

Men har heldigvis 3" 3m compounding pads, regner med at dem kommer godt med til en slik jobb.

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy heter jeg ja :)

Den sykkelen jeg har fått forespørsel på, er en GSX-R 1000.. Maaange deksler med lakk på!

Får se om jeg får tid til den, før jeg åker inn i militæret :/

Men har heldigvis 3" 3m compounding pads, regner med at dem kommer godt med til en slik jobb.

Elsker den sykkelen...ny type eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...