Gå til innhold

Feil bakplate


Hassel

Recommended Posts

Jaja, da klarte jeg å bestille feil bakplate.. Såklart! Men noen som veit om det er noen dårlig plate kontra scholl eller 3m som var tanken å bestille? Endte på en eller annen måte opp med shinearama sin egne plate, "Shinearama Rotary Backing Plate M14 125mm"..

http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=SHI-M14-125

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo temmelig lik ut som 3M sin. Kanskje en slags kopi? Er jo mye som faktisk er så-og-si akkurat det samme, sånn som f.eks. Chemical Guys og SmartWax...

Endret av Simen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jeg sett litt på også, mistenker at det er samma fabrikken alt kommer ifra, men med forskjellig logo på. Shinerama sin egen ser kliss lik ut EliteCar sin egen som er akkurat lik Qtechniq sin også, ned til nummerne som er preget i plasten faktisk.

Trokke du merker mega forskjell nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg regnet med ja. At det var mye av samma ulla her ;)

Plate er forøvrig blå og svart da, mot bilde som er rødt og gult. Ikke det at det er noe annerledes forde tenker jeg! Men satser på det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gav søstra mi en liten shine av den svarte VW toranen hennes, ikke skjedd enda så blir nok mulig at det er en liten vintervask med voks og smått så polering etter vinteren. Mulighet for noen bilder her da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...