Gå til innhold

superhydrophobic spray-on coating.


hmsilset

Recommended Posts

  • Moderatorer
Christer

Fungerer dette :) Skulle nesten fått tak i produktet en dag!

Ross Nanotechnology's NeverWet superhydrophobic spray-on coating

Fikk inntrykk av at det der var for tekstiler? Har de for lakk også, eller snakker vi om et helt annet produkt plutselig da?

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Fikk inntrykk av at det der var for tekstiler? Har de for lakk også, eller snakker vi om et helt annet produkt plutselig da?

Jeg vet ikke.Men før eller siden vil produktet komme ihvertfall når det finnes til tekstiler :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

De bruker den da også på gummi og glass i videoen :) Glass og lakk burde jo være likt nok til at det skulle fungere?

Det går sikkert :) Kunne brukt ruteforseglinger også på lakk, og har ofte hatt lyst til det :) Hadde jo vart sinnsykt lenge :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er liten video jeg laget etter å ha impregnert jakken min med Nanolotus tekstilforsegling.

Syns det funker bra det også, så syns ikke den andre videoen var så veldig revolusjonerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Dette er liten video jeg laget etter å ha impregnert jakken min med Nanolotus tekstilforsegling.

Syns det funker bra det også, så syns ikke den andre videoen var så veldig revolusjonerende.

Tøft :) Er vel mange produkter som kan gjøre dette.La til denne fordi det meste prellet lett av :) sjokoladesaus eller hva de var datt jo rett av :P

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert :) Kunne brukt ruteforseglinger også på lakk, og har ofte hatt lyst til det :) Hadde jo vart sinnsykt lenge :)

Mr.nanolotus sa at det gikk fint og bruke glassforseglingen på lakk, men at holdbarheten på lakk kontra glass ble sterkt redusert, en god voks holder lengere da denne er ment for å binde seg til lakk.

Edit: Helt grei lotuseffekt på de skoene :D

Endret av trogha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JensChristian

Rå video! :D

Skulle forseglet lomma på vinterjakka idag, hadde vært veldig greit mtp at jeg glemte at jeg puttet en take-away kaffe i ytterlommen... Gikk veldig greit helt frem til jeg la fra meg jakken. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå video! :D

Skulle forseglet lomma på vinterjakka idag, hadde vært veldig greit mtp at jeg glemte at jeg puttet en take-away kaffe i ytterlommen... Gikk veldig greit helt frem til jeg la fra meg jakken. :thumbdown:

mandager...men...take away i jakkelomma...er det normalt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Den du viser til der Hans Martin,må være gulle god på stoffmatter nå til vinteren i bilen.

Ja :) måtte vise videoen.En her på forumet som sendte til meg på fb. Så er det det å¨kjøpe inn da.Jeg er ikke flink å handle nye ting, så¨håper noen andre vil ;)

Anders AA: Genialt :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
  • 9 months later...
Resistes

Jepp det er riktig, kontakta dem for en tid tilbake og fikk tilbakemeld på att de ikke hadde begynt å produsere forbrukerprodukter enda, for et par uker siden fikk eg en Mail om att de setter opp distribusjon for Europa , så det er lite trolig att de er i butikkene enda,

Men ingen har forklart meg hvordan de vasker de tekstilene enda :)

OPTI COAT PRO Autorisert , Gtechnic Crystal Serum Autorisert, IGreenlover Autorisert, AmeriCoat Installer.

http://opticoat.no  post@opticoat.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jepp det er riktig, kontakta dem for en tid tilbake og fikk tilbakemeld på att de ikke hadde begynt å produsere forbrukerprodukter enda, for et par uker siden fikk eg en Mail om att de setter opp distribusjon for Europa , så det er lite trolig att de er i butikkene enda,

Men ingen har forklart meg hvordan de vasker de tekstilene enda :)

Det er sikkert nettopp det som er forretningsidéen; du lager et proukt som alle vil ha, som er fantastisk å bruke, men som går av i vask. Da må man bruke mye av det ;) En versjon av http://en.wikipedia.org/wiki/Planned_obsolescence

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...