Gå til innhold

DYNAMIX SKINNFARGE


PetrusAMG

Recommended Posts

Noen som har prøvd dette?

Meninger/erfaringer?

http://www.pimpride.no/product_info.php?cP...roducts_id=1412

Fra link

"Beskrivelse

VIKTIG: HUSK Å VELG DIN FARGE NEDERST PÅ SIDEN

Har det blitt slitt bort farge på skinnsetene dine?

Fortvil ikke, her er løsningen for deg, enkelt, billig og med en ekstrem finish og holdbarhet, i mange tilfeller enda bedre enn den orginale fargen.

Dynamix Skinnfarge bruker bilfabrikatenes egen orginale fargekode til å blande opp igjen en helt eksakt matchende farge til dine bilseter.

Eksakt farge velges under "Valgt Farge" nederst på siden.

150 ml holder til påføring av farge på 2 stk bilseter.

Skinnfargen kan påføres med svamp, pensel eller klut tilstrekkelig til å dekke over områdene som er slitt bort, fargen vil trekke seg inn i skinnet for så å gi en usynlig overgang. Enklere og bedre kan det rett å slett ikke gjøres og verdien på bilen vil stige markant som følge av dette.

For å sikre optimal varighet må skinndelene tørkes i minimum 24 timer før man bruker delene, etter 3-4 dager anbefales det å legge på Dynamix Skinnkreme for optimal beskyttelse, hvis dette overholdes har skinnet en like god holdbarhet som orginalfargen.

Har du sprekker eller rifter i skinnet ditt kan du bruke Dynamix Skinnfyller til å ordne dette før du påfører farge, fyllet er fleksibelt og merkes ikke etter man har påført fargen.

Har du bestilt skinnkomponenter til bilen som ikke matcher fargen i resten av bilen? Med Dynamix skinnfarge kan du totalt gjøre om igjen fargen på delene du ønsker.

Vi lagerfører de mest vanlige skinnfargene til Audi, Bmw, Ferrari, Jaguar, Lamborghini, Mercedes, Porsche, Range Rover, Rolls Roys og Volkswagen, farger kan velges i kolonnene over, skulle du ikke finne din farge i listen så send mail til post@pimpride.no så skal vi hjelpe deg.

Vi garanterer at vi kan skaffe eksakt fargematch til dine skinnseter uansett fabrikat (I noen tilfeller trenger vi en skinnprøve)

Dynamix er markedsleder på sitt felt og har fått priser og anerkjennelser for sine produkter, produktene er av ytterst beste kvalitet.

Pimpride.no garanterer at du vil bli ekstremt fornøyd med dette produktet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skinnfylleren skal jeg bestille når økonomien tillater det.

Så får vi se om det går greit å kombinere den med Swissvax leatherhealer som jeg allerede har liggende.

Edit:

Her fant jeg det til litt mer spiselige priser.

http://www.dynamixdyes.com/buyonline.php

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skinnfylleren skal jeg bestille når økonomien tillater det.

Så får vi se om det går greit å kombinere den med Swissvax leatherhealer som jeg allerede har liggende.

Edit:

Her fant jeg det til litt mer spiselige priser.

http://www.dynamixdyes.com/buyonline.php

Var bedre priser der ja,men så kommer det moms og frakt i tillegg,men likevel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...