Gå til innhold

IPad 2 og film..


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Sitter og surrer med IPad'en og åssen jeg skal få filmer og serier over på denne.

Har lastet ned VLC streamer, men etter dette så er det jaggu stopp :(

Noen som har noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg kjøper det meste på Blu-Ray fra før så jeg er egentlig lite keen på å betale for samme filmene igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du jailbreaker kan du legge inn VLC mediaplayer, da slipper du å måtte bruke tid på å konvertere filmer. Da hiver du de bare rett over i VLC gjennom itunes.

Kan også anbefale Plex for å streame filer du har liggende på maskinen din hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker AVPlayerHD.

En bra greie er at du kan overføre fra PC'n uten å gå gjennom I-Tunes og den tar de fleste format uten behov for konvertering.

Koble en hvilken som helst pc og pad'n din på samme wlan og bruk web-browser på pc'n til å laste opp filmer til pad.

Ulempen er at den koster litt da. Husker ikke helt, men ca 70,- NOK. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Air Video har live-konvertering av det man måtte ha på hardddisken. En liten programsnutt på PC, et par klikk til oppsett (deling av mapper blant annet), en app til iPad og det bare funker. Kobles opp mot pc'n samt med valgfri PIN-kode, så man kan streame mot sin iPad uansett hvor man er i verden så lenge PC'n står på. Satt i Paris og så på Breaking Bad som lå på maskinen hjemme..... Har forsøkt et par andre, deriblant Boxee - sistnevnte fikk jeg ikke til å fungere i det hele tatt (og jeg er en smule over gjennomsnittet mht pc-fikling...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Forhandlere
Bernhard

Bruker Movie Player her og det fungerer veldig bra :)

Men åssen er det man får lastet opp bilder fra IPad og over i en blogg eller Facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start facebook-applikasjonen på iPad'n og last opp....? Det finnes også flere apps på AppStore som muliggjør opplasting til FB, twitter, flickr etc etc

Til blogg aner jeg ikke - sjekk på AppStore om aktuell blogg har en App for dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...