Gå til innhold

Fjerne olje beis av fanger


rel0ad

Recommended Posts

hmsilset

Prøve med varmepistol og satse på at de går an å dra av noen flak. Ellers må det vel våtslipes helt til lakken dukker frem.Håper det ikke er veldig tykt.. White sprit kan sikkert også hjelpe ja. Men er malinga helt tørr, så sitter det godt. Har kun erfaring med malingsflekker til nå.1-3mm prikker.Det går såvidt med agressiv clay.

Endret av hmsilset

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får prøve med whiteprite da

Ta det opp med vedkommende som sølte det over bilen din og krev at han får det fikset? :)

blir meg selv det da:)

hoff, ja, hadde tatt av fangeren for å fikse noe p+å den, og over natta hadde ett spann med beis falt ned og over den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

får prøve med whiteprite da

blir meg selv det da:)

hoff, ja, hadde tatt av fangeren for å fikse noe p+å den, og over natta hadde ett spann med beis falt ned og over den.

Auda, blir litt verre da, ja :)

Men ja, tror nok mye white spirit kan hjelpe til her. Får bare satse på at det ikke har bundet seg for hardt til lakken enda...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve med varmepistol og satse på at de går an å dra av noen flak. Ellers må det vel våtslipes helt til lakken dukker frem.Håper det ikke er veldig tykt.. White sprit kan sikkert også hjelpe ja. Men er malinga helt tørr, så sitter det godt. Har kun erfaring med malingsflekker til nå.1-3mm prikker.Det går såvidt med agressiv clay.

skal prøve når jeg kommer hjem i kveld, vist ikke får jeg håpe du har noen råd når jeg kommer til deg i februar:) skal knipse noen bilder av skaden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

skal prøve når jeg kommer hjem i kveld, vist ikke får jeg håpe du har noen råd når jeg kommer til deg i februar:) skal knipse noen bilder av skaden

Skal få fikset dette uansett, men prøv å få det vekk nå, så vi slipper å bruke mange timer på dette :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det skal jeg forklare, dreiv og fiksa litt på fangeren på boden min, og over er det ei hylle med div maling, så den har sikkert falt ned når jeg smalt igjenn døra.

men det beste med alt, var at beisen var en LEK å fjerne med white sprite. beisen var tørket, men 5-10 stryk med whitesprit så var det vekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen form for beskyttelse på lakken da? siden det var så lett å fjerne, eller kanskje beis virker på en annen måte enn maling. Lurer på hvordan beis sheeter og beader på SV Shield.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...