Gå til innhold

3M kjøpt opp Meguiars?


Scandicshine.no

Recommended Posts

  • Admins

Hadde vært gøy om de ble kjøpt opp av Turtle Wax :)

Neida hehe.. 3M har jo masse knallprodukter og dem er jo med en finger inne på nesten alle produkter på markedet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Det er uansett alltid rom for de små firmaene som kommer med sandder varer også...

Men dette er et typisk tegn i tiden dette, de store blir større.. bil, tekstil, bilpelie, mobiler etc ikke annet en kampen om å overleve.

Blir morro å høre hva de betalte

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Ja det er jeg enig i Virtual, den komboen bør bli bra... men de holder det sikkert separert vil jeg tro, både 3M og Meguiars har innarbeidede navn i bilbransjen, så det overasker meg om #Meguiars eller Meguiars3M kommer som et merkenavn.. men de kjøper 100 års kunskap også da, så noe får de med seg vil jeg tippe..

MEN Dag....hold swissvax i sveitsiske hender da, eller si i allefall ifra om det er til salgs, så kan DCN og SS spleise......he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke an at det blir dyrere her til lands ihvertfall, da finner jeg noe annet å bruke.

Sant nok, men det vel heller bli en bedre "balanse" mellom prisene i statene kontra Europa.. det er jo for galt når de "offisielle" norske importørene betaler mer for produktene (pluss frakt) enn forbrukeren betaler over disk i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Da er det helt klart ett el annet som ikke stemmer... Også når det blir handlet rett fra USA uten noen andre ledd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag
Ja det er jeg enig i Virtual, den komboen bør bli bra... men de holder det sikkert separert vil jeg tro, både 3M og Meguiars har innarbeidede navn i bilbransjen, så det overasker meg om #Meguiars eller Meguiars3M kommer som et merkenavn.. men de kjøper 100 års kunskap også da, så noe får de med seg vil jeg tippe..

MEN Dag....hold swissvax i sveitsiske hender da, eller si i allefall ifra om det er til salgs, så kan DCN og SS spleise......he he

hehe, det har kommet bud fra større aktører før på Swissvax, men som hovedeier og ceo sier; dette er ikke bare business, det er også hobby og lidenskap - så det er ikke til salgs... Men, alt har kanskje sin pris..? når det er sagt så tror jeg ikke han er i umiddelbar mangel av penger... :)

Tror 3M og Meguiar's vil bestå som i dag jeg, men kanskje hente erfaring fra hverandre i og med at begge er sterke og gode merkevarer av god kvalitet

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper inderlig ikke at denne avtalen går i boks. Når to selskaper som dette slår seg sammen har det så og si alltid en tendens til at produktene blir mer og mer like og utviklingen stagnerer. Forretningsmessig er det nok smart, for oss forbrukere er det sjelden bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris-520e39
Sant nok, men det vel heller bli en bedre "balanse" mellom prisene i statene kontra Europa.. det er jo for galt når de "offisielle" norske importørene betaler mer for produktene (pluss frakt) enn forbrukeren betaler over disk i USA.

Det er sykt! Det som nesten er værre er at norskprodusert øl blir BILLIGERE når det er fraktet over til USA :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...