Gå til innhold

wunderbaum - fjerne lukt


Odd-M

Recommended Posts

Det går sikkert over av seg selv med tiden, har du god tid?

Har en cd-mappe liggende etter bilen til bruttern, han hadde ca 20-25 wunderbaum i speilet sitt de 4 månedene han hadde bilen, lukter veldig mye av den cd-mappa ennå, ble tatt ut av bilen i Januar i 2002 :eek:

Ville prøvd med noe ala Odor Eater fra CG eller tilsvarende fra andre greie merker..

Endret av Popp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så 10 år blir for lenge å vente med andre ord..

Da vill jeg helt klart gått for noen form for odor-fjerner, stiv børste og godt mot, en rensemaskin er selvfølgelig ønskelig for å være sikker på at dritten ikke sitter langt inni stoffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 1.stk wonderbaum med vanilje i taket på rommet mitt der jeg gikk på skole i -87. Når jeg går på loftet å finner fram permene fra den tida lukter det fortsatt vanilje av de!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ja, DCN Approved er det også, bare hør me Truls, både han og kangooen lukta herlig Wunderbaum da de kom på TDS ett år :)

Den Baumen lå allerede og ventet på han i Verdalen etter en lokal helt der oppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Baumen lå allerede og ventet på han i Verdalen etter en lokal helt der oppe..

Nå vet jeg ikke hva det er som får deg til å se på deg selv som en lokal helt her oppe da men.. Mulig det har med en viss saueepisode å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en gammel Merce for ca et år siden, det var røykt i bilen og når jeg prøvekjørte den trodde jeg det bare var han jeg kjøpte den av som brukte en forferdelig dårlig parfyme. Men lukten forsvant jo ikke og joda, under førerstolen lå der en blå jævel av en Wunderbaum. Jeg tok og støvsugde og vasket bilen godt innvendig et par ganger, og nå er det ikke mye man kjenner til den lukten lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

De Baumene var planta ja... Kangoo ble solgt etter TDSn...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...