Gå til innhold

Fersk her på forumet:P


LAZ

Recommended Posts

Hei.

Er helt fersk innen bilpleie, men har lest litt her på forumet og sett en del resultater, så dette ser gøy ut.

Har hatt litt samtaler med virtual og ordnet en liste med produkter jeg burde ha.

Så i går gikk det en bestilling til scandic shine, å i dag ble dette sendt:

4 Gallon Wash Bucket Combo

Menzerna Super Intensive Polish PO 83

Optimum No Rinse Wash & Shine

Chemical guys Citrus Wash & Gloss

SONUS SFX-3 Final Finish and Wax Pad (Blue)

Riccardo Clay

Duragloss CCP (Clear Coat Polish)

SONUS SFX-1 Swirl and Scratch Remover Pad (Yellow)

Ultra plush microfiber towel

Dehydrator Drying Towel "updated version"

Og poleringsmaskinen ble kjøpt på mekonomen.(ja vet jeg ble annbefalt hitachi eller makita)

men denne kostet 1200,- og ble solgt for 500,- så får prøve denne. regulering fra 600-3000 og 1200w motor.

Så nå går jeg bare gleder meg til produktene kommer:D (må bare si at scandic shine har topp service men virker som dere vet det)

Endret av LAZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål til dere som kan dette. å stå ute å polere, har forstått det ikke er lurt i sterk sol, men ellers går vel det greit. har liksom ikke tilgang på garasje, så vurderer et slikt partytelt å stå under.

Noen andre lure tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det regner jeg nok med. var jo oppe i 3500,- før jeg fikk kutta bestilling litt ned.

må ta litt om gangen. blir dyrt å begynne med dette samtidig som man holder på med resturering av en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen :)

I forhold til sol og bilpleie, så er dette to ting som ikke hører sammen. Et velsignet unntak er mange av Duragloss sine produkter som jeg ser du allerede har kjøpt. Finn deg en skygge å stå i, eller jobb om natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattarbeid er faktisk noe av det beste som er.

Stille som fy rundt deg, behagelig temperatur, hvertfall om sommeren.

I sommer da jeg hadde ferie fant jeg "plutselig" ut klokka 3 på natta at jeg skulle gjøre noe jeg måtte, gikk da å laga meg frokost og jobba til 12 tia igjen dagen etter. Eneste som kan være litt dritt er hvis du holder på med noe som bråker, kantklipper som går på bensin er ikke populært hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Roterende poleringsmaskin er IKKE poppis blandt naboer om natta nei.....I KNOW...he he

Ellers er natt jobb morro det så fremt en har fri dagen etter.. ikke like artig når en vet en skal rett på jobb etter...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å ha minimum 15 grader i lokalet. Dette står også i instruksjonene til Menzerna, som jeg bruker mest av. Men trives best på 20 grader, da fungerer det bra :)

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine lokaler på Værøy da, men flytter til Bodø snart..

Så må vel også begynne å leite etter garasje snart, koster flesk i Bodø :(

Jeg skal jo også lære LAZ underveis da, så kanskje vi finner oss garasje sammen.

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke e skal vær redd for over 30`c med det første.

Planen er vel å kanskje finne noe sammen med tommy siden det er en del billigere:D

Hehe...Ikke noe problem nå lengre nei :) Men det var digg...Bare ikke så lurt av meg å velge akkurat den dagen til bilpleie. Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...