Gå til innhold

Test - Sonax Xtreme Felgrens


Larsen

Recommended Posts

  • 1 year later...

denne kjøpte jeg for litt siden og ser ingen grunn til å bruke noe annet da den funker gull :D ligger også en tråd om denne på detailingworld.com der de lovpriser denne ;) billig er den å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkgakken

Er sonax bedre enn Prickbort? Prøvde å renjøre felgene mine som sikkert ikke er rensa skikkelig siden den var ny 2009. Fikk langt ifra bort alt. Flekker og tjære/aslfaltklumper satt dønn fast. Prøvde med Turtle sin felgrens også. Den gjorde faktisk enda mindre.

Endret av Gakkgakken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prickbort er vel ren avfetting? Sonax sin felg-guffe funker gull for min del ..

Brukte det senest i dag.. Spray på, vent 5 min.. Spyl av.. Prickbort og Felg-rengjører kan vel strengt talt ikke sammenlignes direkte siden det er to helt forskjellige produkter?

Har diagnoseutstyr og mulighet for adaptering/koding til:
Vw, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Peugeot, Citroen, Toyota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkgakken

Har brukt prickbort uten at jeg fikk bort alt. Mye igjen. På tirsdan får jeg forhåpentligvis endelig ladninga fra Bilnerden (ble dramatisk forsinket da postbilen visstnok brøt sammen :( ) Da får jeg korosol og Surfex. Regner med at det også tar en del. Men blir sikkert en runde til med prickbort et eller annet sted.

Endret av Gakkgakken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsolgt hos Clas på Ski Storsenter idag :( men finner den sikkert andre steder.

Brukte denne på vinterfelgene når jeg la om i helgen, helt super! Tenkte jeg skulle kjøpe noen ekstra.

Lukter hårblekemiddel, ett lite flashback til 80-tallet der, da stripene måtte være på plass i sveisen!

Ford:            Før: 5 x Sierra, 4 x Scorpio, 2 x Cougar, 5 x Mondeo           Nå: Mondeo 2012 + Ioniq 2019 + Focus 2005 + Cougar 1999

Opel:            Før: 3 x Ascona, 1 x Manta -73,  1 x Astra Bertone '2000
Annet moro  Før: 2 x Berlingo, Suzuki GT380, Honda HR-V, Flipper 510    Nå: Skibsplast 655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne kjøpte jeg for litt siden og ser ingen grunn til å bruke noe annet da den funker gull :D ligger også en tråd om denne på detailingworld.com der de lovpriser denne ;) billig er den å!

1 liter sonax koster 132- (99.- pr.750ml) og 1 liter power gel koster 135.-

5 liter sonax har veil.utsalgspris på 780.- og 5 liter power gel 559.-

Så direkte billig er den vel egentlig ikke, men bra er den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå vet jeg ikke helt hvor du har di prisene der fra trogha. men pris er 79kr for 750ml sonax frem til 20 mai =)

Det er jeg fullt klar over, men veiledende pris er som nevnt 99.- pr.750 ml.

Skal man diskutere hvorvidt et produkt er billig eller ikke, må man for holde seg til veiledende pris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Kan dette brukes på lakken også? Er det samme samme ironx? Ser jo helt likt ut hvertfall.

Skal vaske en ny hvit bil og den har sinnsykt mye rustflekker etter vinteren.

Endret av Nikkor1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...