Gå til innhold

Oppgraderingshjelp - VW Touran


marius_kj

Recommended Posts

Hei.

Skal neste uke (uke 39) hente meg en VW Touran 05 modell. Denne er helt standard innvendig og utvendig, og kan i beste fall beskrives som nøytral og på grensa til kjedelig.

Jeg liker at bilene mine ser pene ut, men liker små diskrete forbedringer som like gjerne kunne vært originalt, men allikevel gjør at bilen ser penere/bedre ut.

Jeg henvender meg derfor til det ærede forum for tips til forbedringer, som ikke koster skjorta og som utgjør en forskjell. Jeg er ikke fryktelig bevandret i VW - styling så alle tips mottas med takk. Ta gjerne med linker til norske eller utenlandske butikker/nettbutikker dere har god erfaring med.

Merk: Jeg er ikke ute etter et harry utseende på bilen - keep it clean :)

Marius

Touran.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersport Black Evolution just bart senkesett og Rotiform NUE 19 :)

Litt OT

Hadde Black Evolution på en Seat Leon 1,8t og bror min hadde på en Audi A4 B7.. ALT for myk bak! skulle ha vært mye stivere fjærer.

Endret av MikaelØ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Har lurt litt på emblemfri grill og de sorte lyktene, men er litt usikker på hvordan det endelige resultatet blir. Usikker på om det blir pent, eller bare "billig" som jeg synes de tusenvis av Passatene fra rundt 2000 med Kamei-grill ser ut....ofte i kombinasjon med et dårlig senkesett, for store felger og generelt dårlig vedlikehold. De ser rett og slett slitne ut.

Men hvis noen kan skaffe noen overbevisende bilder av dette så kanskje jeg kan overtales :)

Hvor kan BBS lm (replica) evt. kjøpes billigst mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge er det siden du hadde det?

Hadde Seat`n i nesten 1 år.. så 8 måner hadde jeg de senkesettet.

Har lurt litt på emblemfri grill og de sorte lyktene, men er litt usikker på hvordan det endelige resultatet blir. Usikker på om det blir pent, eller bare "billig" som jeg synes de tusenvis av Passatene fra rundt 2000 med Kamei-grill ser ut....ofte i kombinasjon med et dårlig senkesett, for store felger og generelt dårlig vedlikehold. De ser rett og slett slitne ut.

Men hvis noen kan skaffe noen overbevisende bilder av dette så kanskje jeg kan overtales :)

Hvor kan BBS lm (replica) evt. kjøpes billigst mulig?

http://www.partsandretards.no/felger/pakketilbud/8-x-18-felgpakke/interaction-lm 18"

http://www.partsandretards.no/felger/pakketilbud/85-x-19-felgpakke/interaction-lm 19"

Er en hvit Touran her i bygda, tror den er hakke nyere. Den er senka og 19" LM felger, sinsykt fin bil. Skal prøva og få et bilde av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hadde Seat`n i nesten 1 år.. så 8 måner hadde jeg de senkesettet.

Ok, men hvor lenge siden er det?

Black Evo kom på markedet nå iår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Foreløpig konklusjon er altså; friskere felger - sjekke ut BBS lm replica, og Rotiform NUE. Deretter evt. senkesett, da helst coilovers. Noen som har noen kjempetips her? I Norge, eller fra utlandet spiller ingen rolle. Felger kan også være brukt.

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christoffer H

Ok. Foreløpig konklusjon er altså; friskere felger - sjekke ut BBS lm replica, og Rotiform NUE. Deretter evt. senkesett, da helst coilovers. Noen som har noen kjempetips her? I Norge, eller fra utlandet spiller ingen rolle. Felger kan også være brukt.

Marius

Høres ut som en god start! :D Senk og felger er alltid førstepri! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...