Gå til innhold

Nissan R35 GT-R


Tyggern

Recommended Posts

Er nesten så jeg skulle ha betalt for å fått detailet en slik maskin en gang.... Najs jobbet, litt kjipt med CFP-kjøringen der det gikk så veldig fort tørt / kladdet seg - men da er man en erfaring rikere også :) Kred og :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig bil, pent arbeid også :thumbs:

Takk Takk

Pent stykke arbeid på en sinnsyk kjøremaskin, cred er avgitt :thumbup:

Hyggelig :)

Flott "klargjøring" dette.

Takk Tommy, er vel rette ordet det. "klargjøring". deilig med "nesten" nye biler innimellom :)

Er nesten så jeg skulle ha betalt for å fått detailet en slik maskin en gang.... Najs jobbet, litt kjipt med CFP-kjøringen der det gikk så veldig fort tørt / kladdet seg - men da er man en erfaring rikere også :) Kred og :thumbs:

Takk Espen, skal si fra neste gang jeg så kan du betale meg også komme hjem til meg å ta den :)

mens jeg setter meg i en stol å ser på. Hvis du er grei så kanskje du kan få noe mat rester også, men det er bare kanskje :thumbs:

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Espen, skal si fra neste gang jeg så kan du betale meg også komme hjem til meg å ta den :)

mens jeg setter meg i en stol å ser på. Hvis du er grei så kanskje du kan få noe mat rester også, men det er bare kanskje :thumbs:

Er billig i drift der også jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo legge et nytt lag voks på den før vintern, også har jeg hørt det er en del bra steder å ta bilder på vestlandet :)

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
_Makki_

GTR er kjent for super myk lakk..

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

+ Mange bilder :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Du blir utestengt i 14 dager om du glemmer bilder :D

Sort GT-R er gromt ja, jeg tar en uansett farge jeg ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Har akkurat tatt en runde til på denne jeg ;)

Den har fått litt upgrades og små mods siden den kom hit.

Den er greit bra sticky og lakken blir myk når den blir varm..

De har super sær klarlakk. Hvor perlemor og metalic ligger klarlakken å ikke i basen som normalt.

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...