Gå til innhold

Chemical Guys No Touch Snow Foam


jolly

Recommended Posts

Er det noen som har prød denne såpen.

søkte litt på google for å finne litt info

Det sies att denne såpen er meget effektiv

Utifra denne linken jeg legger ved her, virker det for meg som om den vil ta all lsp?

Men det med rengjøring er vel også på hvor sterk man blander.

Jeg bestillte 1L i fra shinarama, er vel her om 1 uke ca. får prøve den ut da.

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=203883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å ha prøvd produktet, tviler jeg på at det er like rent og blankt etter kun foaming og spyling. Den fungerer sikkert flott som pre-wash, men man er nok avhengig av en berøringsvask etterpå. Kom gjerne med test med bilder :)

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet denne flere ganger, kjøpte 1 liter fra England tidligere iår. Er vel en av de bedre prewash/snowfoam jeg har testet.

Gir utrolig bra skum og legger igjen litt glans etterpå og. Eneste minuset er at det ikke lukter så digg akkurat.

IMG_8048.jpg

IMG_8052.jpg

IMG_8055.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet denne flere ganger, kjøpte 1 liter fra England tidligere iår. Er vel en av de bedre prewash/snowfoam jeg har testet.

Gir utrolig bra skum og legger igjen litt glans etterpå og. Eneste minuset er at det ikke lukter så digg akkurat.

Hvilket bl forhold hadde du her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvor mye jeg hadde blandet oppi der, men har 1 l flaske på foamcannon og pleier ikke ha mye oppi...1-2 cm kanskje og resten varmt vann

ok takk for svar.

Denne så spennende ut og må kjøpes inn. Nå står det jo i 4. linja at denne IKKE stripper LSP..

Såg det eg og. men siden det er reklame, så ble jeg skeptisk siden såpen skal være så sterk å effektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 5liter av CG no touch foam, skummer godt og renser bra. Bedre enn vanlig såpe i allefall.

Bruker 200ml. i cannonen.

Magifoam er minst like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dønn umulig å strippe noe som helst med noe i en så svak blanding som det blir med noen cm i flaska igjennom foam cannon. Som en annen her inne sa så blir det "som musepiss i havet".

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, sikkert mulig det. Men i starten blanda jeg 2-3 cm. CG Citrus Wash & Gloss på bare en halv flaske, og da ble det mer enn hva man skal ha i bøtta under bøttvask. Oh well, vi kan kanskje ikke sammenligne berøringsfri vs. berøringsvask. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Har en 5L selv og den fikk jeg i våres, har brukt ca halve kannen så det har gått litt.. Har vært ganske raus med blandingen.(noen pump på pumpa) men også prøvd litt tynnere. Jeg tror det var cg glosswork jeg blandet med sist, og det ga SYKT tykkt skum. Men ikke helt sikker på hvilken jeg blandet. Synes den virker snill mot Lsp, vet ikke om den tillfører så mye. Neste dunk blir Magifoam, tror den henger på lenger. Er jo fornøyd med den, men synes den renner av litt fort. Lukten klarer jeg ikke helt plassere, ikke beste, ikke værste.. Tenker den er super på sommer,(støv,møkk etc..) men kanskje ikke like god som Orange prewash på vinter.?(salt)

Dette er jo bare mine tanker om produktet og ikke noe fasit:)

Cocos

P.S det lukter ikke særlig epler på tunet her i gården, men kanskje med litt godvilje:)

Endret av cocos

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i lukta da vel? Er jo viktigere hvordan jobb den gjør...!? Om det lukter godt så ser jeg på det som en bonus. IronX er et supert produkt, og siden den gjør jobben så til de grader så gir jeg jo blaffen i duften. Poenget er hvordan den gjør jobben, ikke hvordan min komfort har det underveis ;) Besides, det er jo mange som synes Surfex HD lukter vondt, men jeg synes den lukter digg. Så smaken er også litt som baken - noe er dritt for noen, noe annet er dritt for andre (:D)

Endret av Simen
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Jeg rangerer alle mine produkter etter lukt:) Trodde alle gjorde det.. ? Mye enklere for da vet du om det er bra når du skrur av korken:)

Endret av cocos

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...