Gå til innhold

Hvor er profilbildene?


TobiasW

Recommended Posts

D'var Truls som krevde å få pønta bursdagskaka litt spesielt, så da nappa Dennis ut alle avatarene herfra, skreiv de ut på kartong, klipte de ut, lagde ei kake som var 2,78m i diameter og døtta dem fast i glasuren.

Så Dennis fortjener kred egentlig.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

D'var Truls som krevde å få pønta bursdagskaka litt spesielt, så da nappa Dennis ut alle avatarene herfra, skreiv de ut på kartong, klipte de ut, lagde ei kake som var 2,78m i diameter og døtta dem fast i glasuren.

Så Dennis fortjener kred egentlig.

Beste "Jeg har seriøst ingen peiling"-svaret ever.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Må ha vært en type som ble borte etter oppdattering her, mitt bilde ble borte også, men lastet opp et nytt her...

Aner ikke om str endring på avatar her kan ha vært grunnen, dvs at grensa var større før oppdatt og at de bildene som blir for store bare falt vekk.. Dennis kan muligens fylle inn info her så ikke Essie sitt fantasisvar blir stående som en fasit :D

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Stemmer det som Essiek sier :D

hehe.. neida, har sett at noen har blitt borte. Hva som er grunnen må jeg ærlig talt si at jeg ikke vet. Men virker som det er en bug som har gjort det. Da noen andre som bruker samme forum software også har nevnt at noen av medlemmenes profilbilder har blitt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...