Øyvind G 2 128 Skrevet 9 September, 2011 Rapporter Share Skrevet 9 September, 2011 (endret) Show and shine1998 Volvo 940 GL Dette er da min S&S nr 2. Jeg kommer til å legge ut dag etter dag. Ser for meg det er lettere for meg, så jeg klarer å holde styr på alle bildene og hukommelsen Har så vidt kommet igang, og har tatt litt bilder underveis. Liste over ting som ble brukt. Vask: Kärcher K 3.20 Scandic shine grit guard bøtte Grønn chenille mittCG miracle dryer Skummer fra shinearama Snow foam combo IronX Prickbort Bilberry Stjärnagloss Körsbär Wash and Wax Korrigering Meg's ClayONR (som claylube) Blå maskeringstape Flex 3403 VRG roterende 3M perfect it III 3M KontrollsprayIPA Div MF Meg's ScratchX 2.0 i dørhåndtak Våtslip: P2000 våtslip pappir fra Würth (spot pappir) Kent glassrens (lube)LSP:SV Shield på lakk RainX på ruter VP Protectant på ulakkert plast og dekksider Fotoutstyr: Kamera hus: Canon EOS 550D Objektiver: Canon EF-S 18-55mmf/3.5-5.6IS og Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS Stativ: Hama Profil Duo IIIDag 1: (9/9-11) (Forbrukt tid er 4 timer og 30 min. 2 av timene gikk til vask og tørk) Sånn så bilen ut ved ankomst. Den har ikke blitt brukt så mye nå i sommer. Bare stått hjemme, så den var ikke ekstremt møkkete, men det lå en film med div møkk over hele bilen. På felger og dekk brukte jeg først Bilberry og litt prickbort for å få vekk asfaltprikker.: For så å spraye på IronX. Tydelig at IronX reagerer mot Bremsestøv også. Nedre paneler fikk ironX og prickbort mens hele bilen fikk VP snowfoam combo fra sprøyteflaske. Etter det skummet jeg bilen med Stjärnagloss Körsbär Wash and Wax. Etter avspyling henger faktisk Natty's Blue forstatt på. Stjärnagloss Körsbär Wash and Wax ble også brukt i bøtta: Håndvask og avspyling. Etter avspyling. Bilen ble kjørt inn, tørket og innspisert: Bilen har jo gått et stykke Så det er mye hakk og steinsprut i lakke som jeg ikke får gjort så mye med, men skal gjøre det beste ut av det. Etter tørk: Div inspeksjons bilder. Sånn som dette ser stort sett hele bilen ut: Bilen har gått som taxi, så det er litt spor i taket etter dette. Noe sier meg at taxi skiltet blir festet med 2 store magneter? Div RDS er det jo også her og der: Nedre paneler ble clayet: Venstre side: Høyere side: Ikke mye igjen her. Begynte litt på panseret idag. Prøvde meg på en 50/50. Før: Dette lager endel spor som må taes med en finere combo etterpå. Wipedown med 3M kontrollspray. Etter wipedown (ble ikke helt bra dette bildet her) Etter litt kjøring med neste steg (gul 3M) Blir litt støv av dette: Hold på litt i andre enden av panseret også. Også prøvde jeg meg på litt RDS fjerning. Ble ganske mye bedre. Mer kommer. Jeg er nybegynner på både detailing og foto, så kom gjerne med kommentarer og tips om begge deler.Dag 2 (17/9-11) (Forbrukt tid er Ca 5 timer. Her var vi 2 mann, så tilsammen er det ca 10 timer ) Jeg og martin gikk på vidre her. kom ikke så langt pga vi plundrer med å få panseret helt bra. begynner nesten å lure på om det er lakkert opp en gang i tida for jeg kan ikke huske at denne lakken er så plundrete. Etter EFC så er det fortsatt småriper igjen og kjørespør. Ikke engang UFSE går smertefritt. Vi har faktisk holdt på nesten 5 timer hver med dette panseret idag og det er fortsatt ikke bra. Tok også en 50/50 på hver vår skjerm. Fikk tatt litt bilder. Mange av de viser endel defekter som vi sliter med. Her har det blitt relativt bra: Martin er igang på andre sida av panseret: Her er det noen bilder som viser litt riper og holos: Også litt 50/50 bilder fra venstre framskjerm. Her føler jeg alt gikk mye bedre. Her er det kjørt FCP og EFC. Martin tok også litt bilder som vil bli lagt ut av han etterhvert. Nestegang skal jeg se litt bort i fra panseret og komme meg vidre og se hvordan det går.Dag 3 (21/9-11) (Forbrukt tid ca. 2 timer) Fortsatte litt idag, men det ble bare litt over 2 timer. Tok øvre delen på venstre fremdør. Begynner å ligne noe nå, men sliter litt med finnish (blir ikke fornøyd som vanlig og tida går). Blankt blir det da. Tok ikke så mye bilder idag. Bare noen få før jeg pakket sammen sakene for kvelden. Gikk mye greiere å jobbe med døra enn det var å jobbe med panseret, så det er nok en annen type lakk på panseret. Panseret tenker jeg blir byttet siden vi har et stående som er i grei stand.Dag 4 (26/9-11) (Forbrukt tid ca 4 timer) Etter gode tips fra "Tyggern" så gikk det mye bedre idag. Fikk tatt nesten hele sida og rydda opp litt i ugangen på panseret. Kjørte nå med pad så flatt som mulig mot panelet (uten å kante), kjørte ferre pass (ikke så varmt som tidligere), litt mer produkt og med mye lettere press på de siste passa med ca 2000 rpm. Dette fungerte mye bedre enn det som jeg gjorde tildigere. Det begynner å ligne noe nå hvertfall, så da er det håp om at jeg kan blir ferdig i god til før snøen kommer (det er det som er målet) Kommer til å jobbe litt på denne bilen litt denne uka før jobb (jobber kveldstid), så oppdateringer kommer fortløpende. Her kommer det noen bilder som jeg tok underveis. Fortsatt endel riper igjen, men mye bedre enn det var før jeg begynte. En god del holos etter FCP. etter en runde med EFC, så ser alt mye bedre ut. 50/50 bilde fra bakskjerm. Etter litt jobbing med FCP etterfulgt av EFC, så ser det sånn ut. Tok også noen bilder av panseret. Gikk relativt raskt å få dette bedre når jeg hadde funnet riktig teknik. Lyser med ledlampe for inspeksjon. alt ser bra ut. Et bilde som jeg tok underveis. Og til slutt noen helhetsbilder av fronten. Det som står igjen på venstre side nå er bunn av dører, rundt vinduer og framskjermen.Dag 5 (Forbrukt tid ca 3 timer og 30 min) (27/9-11) Nå har jeg hold på litt med framskjerm og bunn på venstre fremdør. B unn av døra var så ille at jeg prøvde meg på litt våtsliping. Noe som var efektivt og gikk veldig bra. Det er mye små hakk og steinsprut som jeg velger å ikke gjøre noe med i denne omgang pga det er så mye av det. Testet også å våtslipe litt "vanlige riper" ved siden av blinklyset på skjermen. Våtslipt med 2000 papir. FCP tok dette veldig lett. Dette er etter kun 1 runde med FCP og tilhørende pad. Det blir endel spor etter dette, men det er ikke noe problem å få vekk med EFC og tilhørende pad. Etter EFC blir det blankt og fint. Bunn av dør før korrigering. Endel swirls her. Helt i bunn av døra var det eksremt ripete og prikkete (steinsprut). Tapet opp 50/50 og våtslipt med 2000 papir. Kjørt med FCP på ca halvparten av den delen som ble våtslipt. Dette lager en god del spor. Her har jeg kjørt FCP etter fulgt av EFC på resten av det som ble våtslipt og fjernet tape. Alle kjørespor er borte: Refleksjons bilde. Resten blir våtslipt. Og korrigert på samme måte. Resultatet ser sånn ut.Dag 6 (29/9-11) (Forbrukt tid ca 3 timer) Fortsatte litt på siden. korrigerte i sporet over lista på bakdøra. Her er det litt vanskelig å komme til, så resultatet ble ikke helt 100. Våtslipte for å prøve å forenkle det, men ble ikke kvitt alle ripene. Tok også bunn av bakdør. Her ble det relativt bra hvis man ser bort i fra steinsprut og hakk. Fikk også så vidt begynt med bakluke. Tok av skiltet og emblemene for å komme til litt lettere. Tok masse bilder idag. Fikk endel gode 50/50 bilder. Her er det bilde av døra før korrigering av sporet over dørlist. Endel riper her og litt vanskelig å komme til, så jeg valgte å våtslipe litt før jeg satte igang. Brukte pappir med 2000 korning. Etter våtslip. Etter FCP. Etter EFC. Inspeksjon av bunn på dør. Mye å ta her og. Her ble det også våtslipt med p2000. Tok noen 50/50 bilder etter våtslip og FCP. Her er hele etter våtslip og FCP. Og sånn ser det ut etter EFC. Begynte også litt på bakluka. Tok endel inspeksjonsbilder av den for å vise hvor ille denne er (var). Noe av det er striper etter tørking av wipedown som ikke avslutter helt fint. var vanskelig å få lakken "ren" etter wipedown pga alle ripene. Mye riper bak skiltet. Er også litt RDS her. Noen er så dype at det ikke kan gjøres noe med og noen blir nok borte. 50/50 blir tapet opp. Etter FCP og EFC.Dag 7 (2/10-11) (Forbrukt tid ca 4 timer og 30 min) Gjort en liten innsats idag og. Fikk tatt bakluka og D stolpene. Ble litt våtsliping her og pga dette var mest efektivt. Var ekstremt ripete her. Våtslip med p2000 Etter FCP Våtslip på andre siden av luka Etter FCP og EFC Inspeksjon med blits Inspeksjon av D stolpe på venstre side 50/50 er tapet opp. Flere inspeksjonsbilder Våtslip Etter FCP Inspeksjon av øvre del. Her var det mye riper som jeg måtte jobbe litt med for å få vekk. Våtslip Etter FCP og EFC blir det blankt Inspeksjon av høyere stople Våtslip Etter FCP og EFC Også tok jeg til slutt noen bilder av bakparten på bilen før jeg droDag 8 (4/10-11) (Forbrukt tid ca 4 timer og 30 min) Rettet opp litt i litt riper som var igjen øverst på bakluka med spotpad. Tok ingen bilder av dette. Har fått tatt bakskjerm høyere side og stolpen bak dørene. Alt er våtslipt først etterfulgt av FCP og EFC. Innspeksjon av bakskjerm. Ektsremt ripete her. 50/50 er tapet opp. Tok litt inspeksjonsbilder av kun dette området.RDS (fikk ikke disse vekk. De går helt ned til grunninga) Var et par flekker (ser ikke ut som riper. Ser mere ut som flekker av produktrester). Trodde disse skulle gå vekk, men det gjorde de ikke Endel riper her: Våtslipt (P2000) 50/50 bilder etter våtslip, FCP og EFC Her ser du disse "flekkene" og noen RDS som ikke gikk vekk På hjulbua er lakken slitt av på enkelte steder (var sånn før jeg begynte også). Dette er ikke noe som kan gjøres så mye med akkurat nå. Ble et greit 50/50 bilde da. Resten av skjermen blir våtslipt og polert på samme måte som tidligere. Etter. Stolpe bak bakdør rakk jeg også å ta før jeg dro hjem. Inspeksjon Våtslip. Etter.Dag 9 (5/10-11) (Forbrukt tid ca 3 timer) Tok ikke noen bilder underveis denne gangen. Kun før og etter. Fremgangsmåte er som tidligere. Rakk å ta høyere bakdør. ferdig med FCP og EFC over lista. Under lista har jeg bare våtslipt og kjørt FCP. Inspeksjon av lakken på døra. Noe av det som synes her er striper fra tørking (etter wipedown og fjerning av støv før jeg begynte) Det er ganske ripete. Etter våtslip, FCP og EFC. Ganske blankt nå. Noe riper er det fortsatt (men de synes ikke på bildet), men de er såpass dype at jeg valgte å la de være i denne omgang. Litt spor igjen her. Tror det meste er produktrester og ikke hologrammer (?) Får det nok bort med UFSE tenker jeg. Ga også kanalene et strøk med hamerite idag. Gikk i også over med litt flekklakk der det manglet lakk bla på hjulbue bak og rundt nøkkelhull. Helt bra blir det ikke, men det er bedre enn ingenting.Dag 10 (10/10-11) (Tid ca 2 timer) Holdt ikke på så lenge idag, men litt fikk jeg jo gjort. Idag holdt jeg på med øvre del av høyere fremdør med samme fremgangsmåte som tidligere. Noen bilder fra dagens økt: Inspeksjon. Ganske så ripete her også, så da var det bare å begynne å våtslipe her og. Etter FCP og EFC (er ikke helt ferdig her, men blankt ble det jo)Dag 11 (12/10-11) (Tid ca 4 timer og 30 min) har kjrøt ferdig EFC på begge dørene på høyere side (tok ikke bilder av dette) og kjørt FCP og EFC på høyere framskjerm (ble også våtslipt). Tok ikke noen bilder underveis, men tok noen inspeksjons bilder og etterbilder av skjermen. 50/50 som synes på dette bildet er fra Dag 2. Rimelig mye riper. Etter noen timer arbeid, så blir det blankt:Dag 12 (13/10-11) (Tid ca 2 timer og 30 min) begynte på taket. Fikk kjørt nesten halve taket med FCP. Ble ingen våtsliping av taket pga det var ikke så ripete som sidene var. Prøvde å ta noen inspeksjons bilder, men det var ikke så lett å få noen skikelige bilder. Dette er merker etter Taxi utstyret som har stått på bilen. Dette er så dypt at det ikke kan gjøres noe med uten å få ny lakk på det. Mye riper og spor. Tok et bilde underveis, men det viser egentlig ikke så mye. Som sagt synes jeg det var litt vanskelig å ta bilde på taket. Her har jeg fått vekk mye av ripene. Kun de dypeste igjen. Er også en del småriper og kjørespor etter FCP. Tok også et par refleksjonsbilder før jeg pakket sammen. Taket synes jeg det var relativt greit å korrigere, så nå nermer det seg nok snart vask, UFSE og voks (endelig!)Dag 13 (16/10-11) (Tid ca 4 timer) Ble ferdig mer FCP på taket og begynt på EFC. Tok lite bilder nå. Prøvde heller å jobbe efektivt. Her er det et par bilder etter FCP. Og et par bilder etter EFC.Dag 14 (17/10-11) (Tid ca 4 timer) Kjørte ferdig taket med EFC og vasket bilen, så den er klar for neste steg. Bilde av taket etter EFC. Bilen ble dynket i VP snowfoam combo for å få av alt støvet og ojler etter polish. Også ble den skummet med Stjärnagloss Körsbär Wash and Wax og VP snowfoam combo. I bøtta brukte jeg også Stjärnagloss Körsbär Wash and Wax. Bilen ble kjørt inn og tørket. Ikke mye lakkbeskyttelse på bilen nå, så det var en film med vann over nesten hele bilen Tørkehåndkle fylte seg fort opp med vann, så fikk ikke bilen 100% tørr. Satte igang diesel kanonen for å få litt teperatur, så det ble litt fortgang på tørkinga.Dag 15 (21/10) (Tid 7 timer og 30 min) Idag ble jeg ferdig. Har korrigert rundt side ruter, Meg's ScratchX 2.0 i dørhåndtak og kjørt UFSE med DA maskin. Etter dette la jeg et lag med Swissvax Shield. Alle ruter ble forseglet med RainX. Lister og dekksider fikk ValetPro Protectant (Første gang jeg prøver denne). Resultat etter UFSE på panser. Sidene. Tak. Tok også bilder av hvordan det ble der som taxiutstyr har stått. Ikke bra, men fikk det faktisk mye bedre enn det var. Voks. Resultat. Her er VP protectant påført på dekksider. Etter dette ble rutene forseglet med RainX. Tok ingen bilder av dette. Da var jeg ferdig utvendig. Totalt har jeg brukt ca 63 timer. Interiørrensen har jeg flyttet til side 3 pga. det ble alt for mye bilter og tekst her på en gang. Klikk her for å komme til interiørrensen. Endret 13 September, 2013 av Øyvind G 35 Siter Oversikt over mine S&S - Min Logg Hvordan komme igang med bilpleie Bilvaskguide - Maskinpoleringsguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solhaug 40 Skrevet 9 September, 2011 Rapporter Share Skrevet 9 September, 2011 ser ut som en bra start,mye og ta tak i,men ser ut som du tar deg god tid,det er viktig når du er nybegynner,eller det er viktig uansett:) Siter A6 Avant bitdi S2 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_K 131 Skrevet 9 September, 2011 Rapporter Share Skrevet 9 September, 2011 Bra dette. Jeg var også plaget at grønn 3M støvet. Det jeg pleier å gjøre er spe ut på lavt turtall, så rase over 2 runder med hardt press. Så tørker jeg av. Opplever hvis man kjører 3M for lenge slik at den tørker på pad`n blir pad`n fort flisete og støver noe så inni hampen. Bruker da padbørste å gjør ren pad`n før neste runde hvis det trengs. Gleder meg til resten av ss`n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind G 2 128 Skrevet 9 September, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9 September, 2011 Solhaug: Mye utfordringer her ja. God tid er viktig. Eneste deadline jeg har er at den må være ferdig før snøen kommer for da skal den andre bilen min vinterlagres. Thomas_K: Takk. Tips er notert Pad børste (neglbørste) bruker jeg og det er veldig effetktivt. Det er ikke altid så lett dette her, men man lærer mye underveis. Siter Oversikt over mine S&S - Min Logg Hvordan komme igang med bilpleie Bilvaskguide - Maskinpoleringsguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mighty 271 Skrevet 9 September, 2011 Rapporter Share Skrevet 9 September, 2011 God start. Dette blir nok bra når du er ferdig Det viktigste er å ha renest mulig pad hele tiden. Jeg har begynt å rense paden kjapt etter hvert "hit" i tillegg til pad washeren en gang i blandt, og da slipper man mye kjørespor og shit. Siter Ja, jeg vasker med svamp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind G 2 128 Skrevet 10 September, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10 September, 2011 Den grønne er lett og rense med børste, men de andre pad'ene går det ikke ann å bruke børste på. Har stått på gruppekjøp for å få pad washer siden februar i år og kan liksom ikke vente på det lenger føler jeg. Hvordan renser du de finere pad'ene? Siter Oversikt over mine S&S - Min Logg Hvordan komme igang med bilpleie Bilvaskguide - Maskinpoleringsguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer Christer 2 924 Skrevet 10 September, 2011 Moderatorer Rapporter Share Skrevet 10 September, 2011 Den grønne er lett og rense med børste, men de andre pad'ene går det ikke ann å bruke børste på. Har stått på gruppekjøp for å få pad washer siden februar i år og kan liksom ikke vente på det lenger føler jeg. Hvordan renser du de finere pad'ene? Bilnerden.no selger padwasher til en trivelig penge... Siter It's not the end of the world, but you can see it from here. Samlede Werx | Bilpleielogg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind G 2 128 Skrevet 10 September, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10 September, 2011 Bilnerden.no selger padwasher til en trivelig penge... Hadde nok kjøpt av bilnerden ved åpnings tilbudet de hadde hvis ikke jeg hadde stått oppført på et gruppekjøp. Dag sier nå at de er rett rundt hjørnet, så vi får bare vente og se Siter Oversikt over mine S&S - Min Logg Hvordan komme igang med bilpleie Bilvaskguide - Maskinpoleringsguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind G 2 128 Skrevet 17 September, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17 September, 2011 Oppdatert første post med Dag 2. Siter Oversikt over mine S&S - Min Logg Hvordan komme igang med bilpleie Bilvaskguide - Maskinpoleringsguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anaxyd 114 Skrevet 17 September, 2011 Rapporter Share Skrevet 17 September, 2011 Ser bra ut dette! Selv om denne har nesten tikket en million, så er den vel ganske smooth for det? Taxier går jo hele tiden, så de er vel nesten i bedre stand enn andre biler. Blir spennende å se sluttresultatet! Kunne vært moro å tettet alle steinsprutene på panseret også. Siter Min nettside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind G 2 128 Skrevet 21 September, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21 September, 2011 Liten update. Lagt til dag 3 (som kun er et par timer og 3 bilder). Venter egentlig fortsatt på update fra martin som skal ligge under dag 2. Må mase litt på han tenker jeg. Siter Oversikt over mine S&S - Min Logg Hvordan komme igang med bilpleie Bilvaskguide - Maskinpoleringsguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonytic 48 Skrevet 22 September, 2011 Rapporter Share Skrevet 22 September, 2011 blir pen nå Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind G 2 128 Skrevet 27 September, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27 September, 2011 Takk Tonytic. Det hjelper, men helt 100 blir det ikke. Har nå oppdatert med dag 4 og 5 Siter Oversikt over mine S&S - Min Logg Hvordan komme igang med bilpleie Bilvaskguide - Maskinpoleringsguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind G 2 128 Skrevet 30 September, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30 September, 2011 Dag 6 ble lagt til i natt. Endel våtslpip og 50/50 bilder. Synes det var vanskelig å få det helt bra over lista på dørene. Kom gjerne med tips til hvordan jeg kan komme til skikkelig der. Har prøvd med vanlig pad og spot pad. Har fått det mye bedre enn det var, men det er fortsatt en god del riper igjen der. Siter Oversikt over mine S&S - Min Logg Hvordan komme igang med bilpleie Bilvaskguide - Maskinpoleringsguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind G 2 128 Skrevet 2 Oktober, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2 Oktober, 2011 Ny update. Dag 7 er lagt til i første post. Siter Oversikt over mine S&S - Min Logg Hvordan komme igang med bilpleie Bilvaskguide - Maskinpoleringsguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind G 2 128 Skrevet 5 Oktober, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5 Oktober, 2011 Dag 8 er lagt til i første post. Skal også holde på litt ikveld, så ny update kommer om ikke så alt for lenge. Siter Oversikt over mine S&S - Min Logg Hvordan komme igang med bilpleie Bilvaskguide - Maskinpoleringsguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasW 323 Skrevet 5 Oktober, 2011 Rapporter Share Skrevet 5 Oktober, 2011 Mye bra pågangsmot her! Mange flater som er ekstremt ripete, stå på! Siter 2008 Audi A6 Allroad - solgt 2016 BMW X5 40e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind G 2 128 Skrevet 9 Oktober, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9 Oktober, 2011 Mye bra pågangsmot her! Mange flater som er ekstremt ripete, stå på! Takk takk. Er ektremt ripete ja, så det er mye jobb å få denne bra. Håper på å bli ferdig med den til uka. Det som gjenstår er høyere fremdør, høyere framskjerm og taket. etter det er det vask av hale bilen, UFSE på hele bilen og voks. Skal også ta den innvendig og vaske hjul og hjulhus bedre. Får se når jeg setter igang med det. Vinteren nermer seg og den andre bilen skal settes inn, så dette blir nok gjort samtidig som bilen blir brukt (sette av en helg til dette). Siter Oversikt over mine S&S - Min Logg Hvordan komme igang med bilpleie Bilvaskguide - Maskinpoleringsguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind G 2 128 Skrevet 10 Oktober, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10 Oktober, 2011 Liten update lagt til (dag 10) Kom gjerne med innspill her. Siter Oversikt over mine S&S - Min Logg Hvordan komme igang med bilpleie Bilvaskguide - Maskinpoleringsguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen 1 329 Skrevet 10 Oktober, 2011 Rapporter Share Skrevet 10 Oktober, 2011 Ser veldig bra ut så langt hvertfall, det må jeg si! Skal du kanskje gå over med Ultrafina SE tilslutt, for å kanskje gjøre den enda blankere (om det går)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.