Gå til innhold

ikke lengre i bruk


code13

Recommended Posts

Kuult! Du fikk det jo bra da! :thumbup: men tydeligvis mye å ta tak i.. Kjipt med utbedringslakken på døra i hvertfall! Hvor langt hadde din gått? Jeg har også handlet MX-5 usett den siste uka (skal fly til Narvik og hente den på fredag) og er FRYKTELIG både bekymret og nysgjerrig på hvordan den ser ut i lakk og interiørmessig :shocking2: Min er en 2010 modell som har gått 10000km, og jeg håper at det er begrenset hva selv en ordentlig kløne får til på denne tiden.. :unsure:

Kos deg videre med morsom og blank bil! :fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å æsj æsj æsj for en grusom bil! Aaarghh gudskjelov for en stygg farge hvis ikke hadde jeg vært misunnelig herfra til månen, nå er jeg misunnelig bare til Tyin

Må neste følge denne tråden så jeg kan se på bildene og late som det er min bil og jeg som står og steller :wub:

(Jeg har akutt mx5-krise om dagen etter at typen kom til å si at det var jo bare å selge Yarisen hvis det var sånn at kollegaen min var interessert, og legge pengene rett i en Mx-5 siden det uansett er på tapetet å kjøpe en banebil. Men så var det å klare å tråle fram en 1.8 liter til ca 50000, som er rød...)

Cred forresten

edit byttet htc-nød-smiley til forum-smiley

Endret av Gry

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil, liker fargen veldig godt, hvertfall etter du har fått ordnet opp.

Kred for meget flott utført jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#2 TeGe

Takk. jeg også liker fargen i visse lys. Syns den blir litt for lilla noen ganger når det er halvmørkt. men er fin i sola nå :)

#3 TobiasW

Takker :D

#4 JonA

Takk JonA :) ja mye å tak i, var ganske sikker på en hellakkering, men tror jeg nøye meg meg kun lakkering på dør (foreløpig)

Fortsatt mye steinsprut og sånt, men greier å leve med det for nå.

Gratulerer med MX5 kjøp! :D Hvit facelift ser jeg på signaturen :) bare å glede seg til mange fine turer da!

Jeg også tenkte at 2009 modell kan man ikke ødelegge så mye på, regna med swirls, men ikke masse steinsprut og skade på frontfanger, omlakkert dør, mye rds.

Men min hadde kjørt 55000km.

Hvis jeg kunne anbefale 1 enste mod for deg, så måtte det ha vært:

absolutt må hå mod!

#5 Gry

Hehehe... ja mx5 er overraskende god bil. hadde aldri trodd det om disse bilene, så det er bare å selge Yarisen og kjøpe en

Mx5 :D den første generasjon med vippelykter er jo en klassiker som du vil helt sikkert nye mange fine turer i! :) go for it!

#6 Christoffer H

Takk Chris H! :)

#7 Arne

Takk arne! Jo, det er liten bil, men blir litt slitsomt å ligge på bakken for å polere nedre deler av bil. Men går jo litt

fortere å polere denne kontra en stasjonsvogn ja :)

#8 Tommy

tusen takk tommy :)

#9 Anders_Aa

Takk anders for kommentar om arbeid og bil :)

#10 cotte78

Takk for hyggelig kommentar :)

(skjønner ikke helt multisitat greiene på forumet/#&%! - så da ble det sånn)

Og takk for alle cred og til alle som ikke har disset "frisør" bilen.... ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil og bra jobba!

Bare et spørsmål til valg av Blacklight og Collinite. La du Blacklight oppå Collinite eller under? Har fått det for meg at Collinite er parafinbasert og vil løse opp evt sealer under derfor jeg spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle: Tusen takk :)

anderslu: Takk for kommentar :) Og svar på ditt spm er: Jeg la collonite oppå Blacklight+Hybridv7. Jeg visste ikke om at collonite ødela blacklight, man lærer noe nytt her inne hver dag :) Men kan dette bekreftes av flere?

Vil Autoglym HD fungere bedre som voks oppå denne sealeren?

Dansken: Takker! Setter pris på hyggelige kommentarer :)

Tonytic: Takk takk :) Ja liker veldig den intense blåfargen når den får lys på seg.

Bilpleie gærningen: Takk for hyggelig kommentar og cred :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...