Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 28 August, 2011 Moderatorer Rapporter Share Skrevet 28 August, 2011 (endret) 2009 Dodge Journey Eier tok kontakt tidligere i sommer, og møtte opp med bilen for visning og råd om hva som burde gjøres. Lakken var i god original stand, foruten høyre side som var omlakkert, og fangere som hadde noen "kjøpesenterskader". Det ble etterhvert klart at eier ønsket full pakke på sin nyinnkjøpte bruktbil. En fleksibel familiebil, med mange smårom som trengte en opprensking, i tillegg til lakken utvendig selvsagt. Vi skiltes etter å ha avtalt full detail nå i slutten av august. Bilen ble levert sent på søndag kveld. Jeg skrudde av skiltene og kjørte bilen inn i garasjen for natten. Etter jobb neste dag var det varmt og solskinn. Jeg valgte derfor å legge på Prickbort mens bilen stod i garasjen. Den ble så kjørt ut for de første bildene og skumlagt. Pricbort lagt på i garasjen og fikk virke 10 minutter: Etter ankomst med Prickbort fra garasjen: SurfexHD 1:7 ble lagt på og bilen ble skumlagt med CG CW&G: Etter avspyling gikk jeg i gang med motorvask. Utgangspunktet: Prickbort og SurfexHD 1:7 ble lagt på: Etter 4-5 minutters virketid på avfetting, ble motorrom skumlagt med CG CW&G: Skum etc ble jobbet inn med detailerkost, og mer skum tilført ved behov. Etter avspyling hvor jeg brukt "dusjregn" fra hageslange, ble motorrom blåst tørt med Autobahn Vehicle Dryer: Felgene måtte også få en vask og P21S PG ble lagt på, mens jeg holdt på med motorvask. Etter avspyling, var mye borte, og felgene var klare for en grundigere vask. Mer P21 ble påført og jobbet inn med EZ børste inni, og en mf vaskemitt på fremsiden. Dekk fikk SurfexHD og børste: Tanklokk fikk Prickbort og SurfexHD jobbet inn med kost. Diverse annet av plast etc fikk Surfex og kost-behandling. Limrester fra klistremerke på bakvindu ble fjernet med SurfexHD. Klistremerke på bakluke ble fjernet ved hjelp av sola, gikk lett og fjerne. Hjulbuer fikk SurfexHD og børste. De var tidligere dynket i Prickbort før første avspyling. Brune flekker etter piggdekkstøv etc fikk IronX: Så var det klart for bøttevask med dette: Etter vask og avspyling ble et par klumper mild clay fra proffserien til Meguiar's lagt i varmt vann, og sammen med ONR ble nupper og urenheter fjernet. Jammen var det ikke igjen en del dritt i lakken her og der. Etter tørk ble bilen kjørt inn i garasjen og PTG'en tatt frem. Fine verdier rundt om. Det ble klart at høyre side var omlakkert, og at hele bakluken var i plast. Etter litt prøving med D151 på roterende, orange og gul Uber pad, var det mye RDS igjen. Gikk da for gul Uberpad, roterende og MG #95. Det fjernet nok, men la igjen litt holos. Byttet ut D151 med MG#95 På trange steder brukte jeg roterende, liten Scholl bakplate, MG#95 og orange Cyclo pad: Neste 12 bilder 50/50 av A-stolpe er etter to runder roterende, liten Scholl bakplate, MG#95 og orange Cyclo pad. Så etter en tur på posten, var en ny venn på plass, og ble satt rett i arbeid. Rupes DA, blå Rupes polish og blå Rupes pad viste seg og være en knallkombo som fjernet like mye som roterende komboen min, og etterlatte en langt finere finish. Samme kombo med Rupes ble kjørt to runder på baklyktene Litt flere korrigeringsbilder med Rupes: Etter en halv bil hadde begge blå pad'er i kit'et takket for seg. Burgunder Meguiar's pad tok over. Den måtte også bøte med livet, og ble erstattet mot slutten av grovkorrigeringen. Konklusjonen min så langt er at Rupes/Scholl maskinen leverer veldig gode resultater, men har en designsvakhet eller to. Den varierer noe på turtall og er en pad-dreper på grunn av varmen som overføres til pad'en. De originale Rupes-pad'ene har luftehull i midten som hjelper noe, mens andre pad's selv om de er av god kvalitet, ikke takler slik varme. En nesten ny burgunder Meguiar's pad tåler normalt hard korrigering med FlexDA på mange biler. Med Rupes- maskinen holder den ikke lenge, uten at man bytter og avkjøler. Ettersom maskinen holder lenge på varmen, må man i såfall bytte ofte. 50/50 av speilhus etter burgunder Megs, Rupes blå polish og Rupes-DA: Så fikk Rupes-maskinen hvile litt, og FlexDA ble tatt frem. Først kjørte jeg Megs polishpad og MG#205. Etterpå ble sealer lagt på med Soft buff 1.0 pute: Interiøret skulle også få litt TLC. Utgangspunktet: Alt ble støvsugd og plast og vinyl fikk mf og Green Clean. I jakten på diverse oppbevaringsrom i interiøret, dukket det opp et rom også under passasjersetet foran. Etter Green clean: Stoffmatter ble renset med Green Clean og Foma Mimo: Skinnsetene ble renset med Swissvax sitt rensesett. 50/50: Lommelykta som Thomas_K frisket opp ble satt tilbake på plass: Så var interiøret ferdig: At Thomas_K tok en tur oppom og hjalp til med diverse småplukk i sluttspurten, var bra. Jeg begynte å bli sliten. (bare litt sliten selvsagt, jeg er jo bare ungdommen). Han la bl.a Pneu på dekk og jeg tror han endte med det på plast også, etter å ha mumlet noe om at SV Protection Matt ikke funket helt her. Vinduspussen delte vi på. En salig blanding av mf, Swissvax vindusguffe på noe, og spylervæskekonsentrat med batterivann på annet. Thomas_K hadde plukket opp et triks på gummilister for å få de helt rene. Påføre SurfexHD direkte på mikrofiber og jobbe det inn. Thomas_K legger SV Autobahn på viskerarmer: Thomas_K hadde funnet ei lommelykt i interiøret, og startet selvsagt detailing med full håndkorrigering av linsa. Avbuffing og diverse detaljer: Begynner å bli fornøyd med resultatet Eksos fikk stålullpad og mf med Autosol. 50/50: Ferdigbilder: Tidsbruk totalt: 33 timer. 30 på meg og 3 timer på Thomas_K Takk for oppmerksomheten. Endret 29 August, 2011 av ØHN 40 Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmsilset 3 855 Skrevet 29 August, 2011 Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 Kjempebra jobb på flott bil! kred Greit maskina korrigerer bra, men er den verdt å bruke når den er så hard for padene da? Kan fort bli dyrt. Siter Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene 10 timers detail som nybegynner.Facebook-hmsilset-bilpleie Twitter-@fastdetail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 29 August, 2011 Forfatter Moderatorer Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 Kjempebra jobb på flott bil! kred Greit maskina korrigerer bra, men er den verdt å bruke når den er så hard for padene da? Kan fort bli dyrt. Hyggelig at du likte jobben, takk for cred Må ta høyde for at maskinen er brukt feil, før jeg avskriver den helt på grovkorrigering, men det funket dårlig å bruke den slik jeg bruker FlexDA. Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_K 131 Skrevet 29 August, 2011 Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 At det ble bra viste jeg jo, men jeg gledet med til å se før bildene for jeg hadde ikke sett bilen før ØHN hadde vasket den gullende ren. Jeg har også kjørt litt blå rupes pads, og mine er like hele enda. Så tror nok ØHN har vært litt slemme og harde mot dem. Han er jo fra en tid hvor streng og hard var en del av oppdragelsen men cred er servert!!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne 89 Skrevet 29 August, 2011 Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 pent arbeid på pen bil.cred gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forhandlere Bernhard 2 385 Skrevet 29 August, 2011 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 Flott arbeid ØHN, og til dels TK også. Ang Rupes maskinen så har ikke jeg kvestet noen pads enda, og maskinen min, samt ett lite utvalg med pads før jeg supplerte holdt til korrigering og finpolering av 5 biler Så jeg tror ikke at korrigering S/M style er noe for padsene Siter Facebook: Brynildsen Autospa Hjemmeside: Brynildsen Autospa Hjemmeside: BAS-ShopAudi RS6 Ducati 1199 Panigale S Audi Q7 S-line BMW 318D Ferrari 360 Modena BMW E92 320D Lemansblau Audi A8 D3 4.2 Quattro Audi A4 B7 Granatrød Audi RS4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter 1 399 Skrevet 29 August, 2011 Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 Nydelig jobbet atter en gang ØHN!! Hvitt og nydelig. Lite tips med Bigfoot maskinen er å ikke gå av press eller løfte maskinen på høy hastighet. Samme med å bare ha en liten del av pad på lakken. Da tar den helt av, og borelåser slites, og kan løsne. Har ikke ødelagt noen pad selv enda, men har en som har blitt slitt i borrelåsen, etter 4 biler med hard korigering (CG pad) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 29 August, 2011 Forfatter Moderatorer Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 At det ble bra viste jeg jo, men jeg gledet med til å se før bildene for jeg hadde ikke sett bilen før ØHN hadde vasket den gullende ren. Jeg har også kjørt litt blå rupes pads, og mine er like hele enda. Så tror nok ØHN har vært litt slemme og harde mot dem. Han er jo fra en tid hvor streng og hard var en del av oppdragelsen men cred er servert!!! Kjørte de blå pad'ene hardt, skal innrømme det. Fikk opp god varme på Rupes-maskinen Jeg får legge litt av det enorme massive fra mine enorme muskler, og kjør i vei som en katt. Takk for vel utført detaljarbeid i sluttspurten. Cred for den pent arbeid på pen bil.cred gitt. Takk skal du ha Flott arbeid ØHN, og til dels TK også. Ang Rupes maskinen så har ikke jeg kvestet noen pads enda, og maskinen min, samt ett lite utvalg med pads før jeg supplerte holdt til korrigering og finpolering av 5 biler Så jeg tror ikke at korrigering S/M style er noe for padsene Tusen takk Bernhard! Må kjøre den nye Da-maskinen mer takt og tone skjønner jeg, ikke som the Punisher. Nydelig jobbet atter en gang ØHN!! Hvitt og nydelig. Lite tips med Bigfoot maskinen er å ikke gå av press eller løfte maskinen på høy hastighet. Samme med å bare ha en liten del av pad på lakken. Da tar den helt av, og borelåser slites, og kan løsne. Har ikke ødelagt noen pad selv enda, men har en som har blitt slitt i borrelåsen, etter 4 biler med hard korigering (CG pad) Mange takk for tilbakemelding og tips om bruk av Bigfoot, Petter En del skarpe knekker i karosseriet, press og stål i blikket kan ha bidratt til pad herping, ja. Men fy fader hvor Bigfoot leverer resultater på lakken når det gjelder korrigeringsevne og finish - me like! Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forhandlere Swissvax / Dag 234 Skrevet 29 August, 2011 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 Strøkent Øyvind! Detaljert og veldokumentert - ble nybil det her Siter www.swissvax.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 29 August, 2011 Forfatter Moderatorer Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 Strøkent Øyvind! Detaljert og veldokumentert - ble nybil det her Mange takk skal du ha, Dag. Hyggelig at du likte jobb og writeup Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasW 323 Skrevet 29 August, 2011 Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 Utrolig bra resultat! Bilen ble som ny igjen Veldig gode bilder av hvit lakk, noe jeg synes er vanskelig, hehe. Siter 2008 Audi A6 Allroad - solgt 2016 BMW X5 40e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutis 763 Skrevet 29 August, 2011 Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 Offtopic: Ser jo at bakplaten til Rupes har samme utforming som FlexDA, så varme skulle jo sånn sett ikke vært et problem? På das6-pro bakplatene har man ikke det "hullet" slik at skruen er i direkte kontakt med bakplaten, så der er varme et stort problem. Syns også det er litt merkelig at Rupes-padsene delte seg, de skulle jo kanskje holdt bedre enn noe annet på denne maskinen. On topic: Jeg elsker designet på nyere Dodge, og denne er ikke et unntak. Sammenlignet med andre tilsvarende kassebiler (familievogner) syns jeg denne er dritlekker, og det ble en skikkelig turnaround, selv med så lys lakk. Cred gitt. Siter Knutis' maskintråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 29 August, 2011 Forfatter Moderatorer Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 Utrolig bra resultat! Bilen ble som ny igjen Veldig gode bilder av hvit lakk, noe jeg synes er vanskelig, hehe. Takk for det. Hyggelig at du fikk noe ut av bildene. Hvit lakk var lei og fotografere, det er helt sikkert. 70% av bildene havnet rett i "papirkurven", men noen av de ble bra Offtopic: Ser jo at bakplaten til Rupes har samme utforming som FlexDA, så varme skulle jo sånn sett ikke vært et problem? På das6-pro bakplatene har man ikke det "hullet" slik at skruen er i direkte kontakt med bakplaten, så der er varme et stort problem. Syns også det er litt merkelig at Rupes-padsene delte seg, de skulle jo kanskje holdt bedre enn noe annet på denne maskinen. On topic: Jeg elsker designet på nyere Dodge, og denne er ikke et unntak. Sammenlignet med andre tilsvarende kassebiler (familievogner) syns jeg denne er dritlekker, og det ble en skikkelig turnaround, selv med så lys lakk. Cred gitt. Bakplaten på de to maskinene er lik, det har du helt rett . Men det er en vesensforskjell på hvordan varmen ledes bort på de to maskinene. På FlexDA er det et stort metallhus over bakplaten, som blir veldig varmt. jeg har brent meg på det noen ganger, så I know . Men da overføres ikke samtidig ikke så mye varme til selve bakplaten. Hvis en kjenner på Rupesmaskinen når den er varm, kan en kjenne varmen fra senterskruen, så det er sikkert ikke uten grunn at det er hull akkurat der heller på de originale Rupes pad'ene. Uansett burde de padene holdt lenger, siden de er laget for denne maskinen. Når det gjelder bilen, er den en helstøpt kombinasjon av fornuftig familiefrakter, og flott grom følelse av amerikaner. Jeg kunne gjerne tenkt meg en slik bil Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cotte78 391 Skrevet 29 August, 2011 Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 Meget bra utført jobb og S&S, liker dette. Skikelig shine av motorrommet også. Herlig ØHN. kred for meget godt utført jobb. Siter ELCO Auto spa & detailing: http://www.detailersclub.no/forum/topic/20379-elco-auto-spa-detailing/ Siste utførte jobb: http://www.detailersclub.no/forum/topic/20083-2007-bmw-x3-30da/ Link til noen av mine utførte jobber:http://www.detailers...ekker-vaatslip/ , http://www.detailers...mw-530d-05-mod/ , http://www.detailers...er-svart-08mod/ ,http://www.detailers...od-solid-svart/Min bilpleie logg:http://www.detailers...hristians-logg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutis 763 Skrevet 29 August, 2011 Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 Aha, metallhuset brant jeg meg på i helga, så jeg vet det er der. Da er jeg med på hva du mener, og er enig i at det høres ut som en liten designfeil. Og vi er helt enige ang bilen også. Siter Knutis' maskintråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 29 August, 2011 Forfatter Moderatorer Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 Meget bra utført jobb og S&S, liker dette. Skikelig shine av motorrommet også. Herlig ØHN. kred for meget godt utført jobb. Tusen takk, veldig hyggelig og høre Aha, metallhuset brant jeg meg på i helga, så jeg vet det er der. Da er jeg med på hva du mener, og er enig i at det høres ut som en liten designfeil. Og vi er helt enige ang bilen også. Yes, skulle ikke forundre meg om det kommer en oppgradert versjon av maskinen om ikke lenge, med bedre software for turtallstyring av motoren, og noe som leder vekk varmen à la FlexDA sin måte og løse dette på. Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wreckmaster 15 Skrevet 29 August, 2011 Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 Flott jobba ØHN Og Journey er en fin bil, det er sikkert og visst! Spesiellt nå som Chrysler / Dodge ikke selges i Europa lenger. Du vil fortsatt få kjøpt bilen, men da som Fiat Freemont lol Alle Dodge i europa blir Fiat og alle Chryslere blir Lancia! Så da er det vel mulig at chrysler forsvinner helt her fra berget siden vi ikke har noen offisiell Lancia importør. RSA bil tar over importen etter Møller i disse dager og vil selge Dodge som Fiat. Det eneste som blir som før er at Jeep forblir Jeep men solgt gjennom Fiat forhandlere. http://www.google.no/imgres?q=fiat+freemont&hl=nn&sa=G&gbv=2&tbm=isch&tbnid=M0iuT1fqK-rgBM:&imgrefurl=http://www.eurocarblog.com/post/3908/fiat-freemont-pics-and-details&docid=2kWKoen36LlQqM&w=586&h=361&ei=Q3RbTsrlDI7AtAbjrN2vCw&zoom=1&iact=hc&vpx=176&vpy=102&dur=1637&hovh=176&hovw=286&tx=184&ty=115&page=1&tbnh=124&tbnw=201&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:0,s:0&biw=1366&bih=648 Men nok OT, flott jobba som sagt og fine bilder av hvit lakk som er vanskelig og få gode bilder av Cred gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 29 August, 2011 Forfatter Moderatorer Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 Flott jobba ØHN Og Journey er en fin bil, det er sikkert og visst! Spesiellt nå som Chrysler / Dodge ikke selges i Europa lenger. Du vil fortsatt få kjøpt bilen, men da som Fiat Freemont lol Alle Dodge i europa blir Fiat og alle Chryslere blir Lancia! Så da er det vel mulig at chrysler forsvinner helt her fra berget siden vi ikke har noen offisiell Lancia importør. RSA bil tar over importen etter Møller i disse dager og vil selge Dodge som Fiat. Det eneste som blir som før er at Jeep forblir Jeep men solgt gjennom Fiat forhandlere. http://www.google.no...iw=1366&bih=648 Men nok OT, flott jobba som sagt og fine bilder av hvit lakk som er vanskelig og få gode bilder av Cred gitt Takk for en bilfaglig oppdatering av en Italofil. Takk også for cred og hyggelig tilbakemelding, det setter jeg stor pris på Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiveInline 326 Skrevet 29 August, 2011 Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 Veldig bra jobba her! Bilen ble jo som ny om ikke bedre!? Cred gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkart 398 Skrevet 29 August, 2011 Rapporter Share Skrevet 29 August, 2011 Jobbene og S&Sene dine holder virkelig høy kvalitet. Denne var absolutt intet untak Kjemperesultat og flotte 50/50! +cred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.