Gå til innhold

P21S Total Auto Wash


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Har lest mye positivt om denne bla detailingbliss... Er det noen som har prøvd den og om den fungerer så bra?

Er det eventuelt noe sted her i Norge den kan kjøpes?

El er det noe SS skal ta inn Ketil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest mye positivt om denne bla detailingbliss... Er det noen som har prøvd den og om den fungerer så bra?

Er det eventuelt noe sted her i Norge den kan kjøpes?

El er det noe SS skal ta inn Ketil?

Jeg har kjøpt noe fra S100.no som heter Total Reiniger som skal være ca. den samme. Har dog ikke prøvd den enda..

S100 og P21S skal være det samme, bare forskjellige navn hvis jeg ikke tar feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest mye positivt om denne bla detailingbliss... Er det noen som har prøvd den og om den fungerer så bra?

Er det eventuelt noe sted her i Norge den kan kjøpes?

El er det noe SS skal ta inn Ketil?

Har prøvd mange produkter men denne overrasket meg utrolig mye. Den er verdt å kjøpe fra andre siden av jorden faktisk. Har aldri vært bort en som "tar" så mye med lite arbeid :) Løp å kjøp! Forøvrig så skal jeg kjøpe i 5L dunker neste gang. Da koster den bare rundt 11$ pr L

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Har prøvd mange produkter men denne overrasket meg utrolig mye. Den er verdt å kjøpe fra andre siden av jorden faktisk. Har aldri vært bort en som "tar" så mye med lite arbeid :) Løp å kjøp! Forøvrig så skal jeg kjøpe i 5L dunker neste gang. Da koster den bare rundt 11$ pr L

Mvh

Har du prøvd den mot Megs Super Degreaser? Har en 4 liter av denne som må åpnes først.. Men greit å "fiske" litt først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å bruke Alkalisk avfetting til slike formål..

25 liter for 500 kr.. Blandes 1:10.. Dvs 250 liter avfetting for 500 kr :D

(Nilfisk Advance HD-Vask)

Endret av virtual

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

evo4life: Du sjekker den ikke opp mot den de har på s100? tror de er forholdsvis like de der...om det er samme greie er det ikke så syk forkjell på pris mht frakt fra Autoglym til Norge på 5 litere tror jeg, det koster blod.....

kjøpte total auto wash for en god stund siden fra Autogeek, men klarer ikke huske hvor bra den var, mulig jeg er løsemidelskadet...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gallon flaske med megs detailer-serien, den koster rundt 300-500 kroner å sende pr.stk (pr stk faktisk) fra cyc (500kr) og i4detailing (300kr).. da snakker vi dyr frakt :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka faktisk prisen for en kanne med Meguiar's last touch i butikk - ca. 1200 kroner.... Blir faktisk nesten halve prisen selv med 500 kr. i frakt - før moms kommer og spiser opp det meste av fortjenesten, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Sjekka faktisk prisen for en kanne med Meguiar's last touch i butikk - ca. 1200 kroner.... Blir faktisk nesten halve prisen selv med 500 kr. i frakt - før moms kommer og spiser opp det meste av fortjenesten, da..

Hvis man sender på en palle så blir det ikke så ille :) Fikk en palle her med myggmaskiner som veide rundt 140kg. Ble 2700 i frakt levert på døren. Dyrt å sende en ja så derfor handler jeg noe mere hver gang. Nå har jeg ett par doer på vei sammen noe smårask. Doene betaler frakten ++ ;O)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka faktisk prisen for en kanne med Meguiar's last touch i butikk - ca. 1200 kroner.... Blir faktisk nesten halve prisen selv med 500 kr. i frakt - før moms kommer og spiser opp det meste av fortjenesten, da..

Den er ikke fullt så dyr overalt , spesielt ikke når du trekker fra rabatten til detailer's club...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt S100 Total Reiniger en liten periode nå, og den anbefaler jeg på det sterkeste. Fin til motorvask, felger, dekk, hjulbrønn, som avfettning etc. Fikk akkurat den samme WOW-opplevelsen som når jeg sprayet ARO for første gang på dekkene. Fin til å vaske bilen med etter polering var den og. Fjernet alt av polishrester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg får 1l med TAW iløpet av imorgen el overmorgen fra SS, tenkte å prøve den ihvertfall:-)

Men S100 sine er vel litt sterkere enn P21S sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...