Gå til innhold

Solhaug's Audi A6 3.0TDI S-Line,quattro avant.


Solhaug

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Solhaug

    27

  • Bernhard

    4

  • Skovdahl

    4

  • anderslu

    3

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

nei,regna ikke med A6 ble levert med RS42 felger,men kunne hende dem bar orginal,ikke noe audi logo på innsiden heller,det sier seg egentlig selv da det virker som dem er laget av sammenpressa colabokser...

grattis med drømmebil :)

joda, den både A3, A4, A5, A6, A7 og Q7 kan leveres med originale S-line felger med RS4-2 design...jeg har selv originale 18" S-line felger med RS4-2 design til vinterdekk på A4'en

Endret av mortys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
_Makki_

Fantastisk familiebil :-)

OEM felg eller replika?

Mener det ville passe fint med aluspeil her..

Du er klar over at denne motoren er helt rå når det gjelder chiptuning? :-)

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk familiebil :-)

OEM felg eller replika?

Mener det ville passe fint med aluspeil her..

Du er klar over at denne motoren er helt rå når det gjelder chiptuning? :-)

dette er skikkelig replika,kjøpt der som Bernard kommer fra så ikke annet å forvente ^_^ jo,tenker litt på kromspeil,er egentlig flere ting som jeg tenker "bør" gjøre,det SKAL på facelift hovedlykter,med LED stripe i bunn,så har jeg lysst å bytte ut diffusor og sette på S6 eksos,eller bare enderørene da,ikke så veldig fin med 2 rør som peker ned,

Jeg spekulerer veldig på chip,er litt redd for automatkassen,men det menes at så lenge bilen har et normalt bruk så skal den tåle chip,det vil si,ikke banekjøring og slikt som slike ting medfører,men skal jeg chippe så blir det skikkelig programvare fra MTM,men da er jeg redd jeg må kjøre til oslo til Børge Olsen(Bo racing)å det er jo 260 mil tur retur,så det blir eventuelt til neste sommer,hadde gjort seg med 285hk og 525nm :thumbs:

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Milltek eksosanlegg på min sammen med S6-diffusor og kan anbefale det på det varmeste. Fin lyd, utmerket kvalitet og passform og ser meget bra ut. Makki kan vel kommentere hva han synes om det ;)

MTM er også gulle god programvare. Jeg har "bare" en 2.7TDI men etter en lengre prat med Børge var det ingen kvaler med å omprogrammere og har absolutt ikke angret i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Milltek eksosanlegg på min sammen med S6-diffusor og kan anbefale det på det varmeste. Fin lyd, utmerket kvalitet og passform og ser meget bra ut. Makki kan vel kommentere hva han synes om det ;)

MTM er også gulle god programvare. Jeg har "bare" en 2.7TDI men etter en lengre prat med Børge var det ingen kvaler med å omprogrammere og har absolutt ikke angret i ettertid.

Hei,takk for du deler dine erfaringer og synspunkter:),hva synes du om miltek eksosen,?bråker den for mye?jeg kjører jo unger i bilen,er egentlig lei av hele effekanlegg greia,bare det ikke bråker så kan det være at det kan monteres,da blir det vel mest sannsynlig MTM da til neste år:)det er gledings...kanskje greit å bli lei av den orginale 233 først,sånn at man virkelig kjenner forskjellen:)

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører også unger: Har tvillinger på 16 måneder så lyd var et vesentlig tema. Det lager en dypere basslyd på tomgang og gir mer sekserlyd når turtallet stiger uten å være høyt: Det er mer fyldig enn høy lyd. Og jeg er kommet opp i en alder der effektanlegg ikke er tema heller så jeg er meget positivt overrasket over Milltek. Så (og hørte) noen A6'er som var tilsalgs her i byen med ABT-anlegg og var ikke imponert over det til den bilen. På A4'en til Makki ser det derimot mye bedre ut mens på A6'en ser det for drøyt ut. Og så koster det såpass mye at det falt ut av vurdering bare på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miltek eksosn koster vel 10 lapper tror jeg?fjerner du katalysatorene?er dette noe problem på PKK?..kjøpte du orginal S6 diffusor hos Audi?..

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte vel rett under 10K med frakt fra Flissundet. Dette var med VACN-rabatt. Anlegget er fra katalysator og bak så det påvirker ikke noe ifht PKK eller annet.

Ja, jeg handlet original diffusor hos Møller. Siden jeg skulle montere avtakbart hengerfeste fikk jeg det inkludert i den pakken så jeg vet ikke hva det koster egentlig. Hengerfestet var dyrt nok kan en vel si :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er også VACN medlem,ja mener avtagbart koster 16 høvdinger,ingsvingbart koster ca 25 høvdinger i Tyskland,så kan jo bare tenke meg hva det koster i Norge.

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått feil med bilen,startet bilen igår utenfor peppes pizza,jeg spiste god pizza og dessert,he he..starta bilen og motorlampen lyste...leste ut feilkoder idag og der står det følgende "innsugingsmanifoldens portveklsling,avbrudd (rekke 2)

Pris på arbeid med deler 8300.-

Ringte selger da bilen ennå er innenfor garantitiden,dette tar du på motor og drivverkforsikringa di sa han,veeel,jeg er ikke så veldig gira på å bruke penger på egenandel samt bonustap sa jeg,selger sier det er ikke bonustap ved motor og drivverk,om ikke dette ordnet seg via forsikring(IF) måtte jeg ringe tilbake,hva mener dere?skal selger dekke?eller er det forsikringen min som må svi?jeg mener selger bør betale..ikke så gira på å bruke forsikringa mi uansett om han betaler egenandelen.

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...