Gå til innhold

Hvor kjøpe Kestrel das-6 pro?


Solberg-

Recommended Posts

Har bestilt denne maskinen fra Autobahn Bilpleie. Fikk sms idag om at dem har forsinkelser på maskina og at det vil ta en god stund før dem får dem inn. Finnes det andre stand jeg får kjøpt maskina? Har lett litt rundt men ikke funnet noe enda. Iallefall ikke til samme pris som hos Autobahn.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt denne maskinen fra Autobahn Bilpleie. Fikk sms idag om at dem har forsinkelser på maskina og at det vil ta en god stund før dem får dem inn. Finnes det andre stand jeg får kjøpt maskina? Har lett litt rundt men ikke funnet noe enda. Iallefall ikke til samme pris som hos Autobahn.

:)

Sa de noe om hvor lang tid det tar før maskina er på lager igjen?

Går og venter på en slik selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjapt svar Morelia :) Skal prøve å handle derfra :)

Nei det sa de ikke noe om TerjeL. Jeg sendte en sms tilbake og spurte når dem forventa å ha den inne igjen men har ikke fåt noe svar enda. Slenger det inn her så fort jeg vet noe mer. Fikk også muligheten til å få igjen pengene mine. Så tipper det tar en stund :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjapt svar Morelia :) Skal prøve å handle derfra :)

Bare hyggelig. Har handlet der flere ganger og alt har fungert perfekt hver gang. Ser nå at de ikke har den med den norske ( EU) kontakten inne , Men ikke noe pes og bytte ifra Uk til norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man tak i den norske kontakten da? Ikke noe stress å bytte om? :)

Bytte til en vanlig norsk jordet kontakt, Det er tre ledninger bare. Fåes kjøpt overalt. Foreks jernvare, elektro foretninger og Clash Ohlson.

Endret av Morelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...