Gå til innhold

Såpe til Pre wash m/foam cannon


AutoMy

Recommended Posts

Tom Christian

Den er meget godt egnet for "foam lance" for de som bruker det, og gir et meget godt skum, som henger bra på bilen din.

Den har meget god rense-effekt, selv om den er ph nøytral, fjerner også trafikkfilm.

Husk også at denne kan blandes 25:1, noe som gjør den meget prisgunstig.

mvh

Tom Myhr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Orange pree wash. med en dæsj vaske såpe... funker knall.

Noe av det beste jeg har prøvd som pre wash :)

og en av mine favoritt produkter

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte DP Xtreme Foam Formula blandet med CG Citrus Wash & Gloss i går. Dæven for et skum! Beste skummet jeg har fått til så langt. Tykt og deilig skum som lå lenge på bilen. Så ut som det løste godt opp i møkka også.

Endret av obimann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte DP Xtreme Foam Formula blandet med CG Citrus Wash & Gloss i går. Dæven for et skum! Beste skummet jeg har fått til så langt. Tykt og deilig skum som lå lenge på bilen. Så ut som det løste godt opp i møkka også.

Jeg har brukt 2 flasker DP Xtreme - og jeg ble veldig imponert av skum egenskapene - Ved å ha cannon helt "tett" mtp utblanding med vann lager den pisket krem.

Jeg var dog ikke fornøyd med rense/ vaske egenskapene til denne - men prøvde den ikke sammen med andre såper. Den fjernet så å si ingenting av trafikk film..

Den er meget godt egnet for "foam lance" for de som bruker det, og gir et meget godt skum, som henger bra på bilen din.

Den har meget god rense-effekt, selv om den er ph nøytral, fjerner også trafikkfilm.

Husk også at denne kan blandes 25:1, noe som gjør den meget prisgunstig.

mvh

Tom Myhr

Takker for svar her.... Har det noe for seg å blande denne (snow foam) med andre såper som nevnt av andre her på forumet? F.eks med Dp xtreme, ja you name it..:-)

Endret av AutoMy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Foam Cannon Comboen fra Scandic Shine som jeg fekk i posten idag, men dei var tom for Orange Prewash så jeg fekk Orange Degreaser istedenfor.. Noen som har brukt denne før? Hvordan vil dere anbefale å blande dette i kanon beholderen? halv cm av hver sort i bunn eller 70% snowfoam-30% OD eller? Sikkert blitt spurt om dette før men jeg finner ikke :P..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Christian

Her trenger du ikke mye for normal forvask, men kan også 20% snowfoam, 20% orange dg, 20% såpe og resten vann....killer combo!! :) (hardt å være voks da såklart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
mstrandbo

Noen gjør det, noen ikke. Selv blander jeg den ca. 1:8 og skrur skruen helt mot minus. Da blir det ca. 1:100 ut av kanoen som anbefalt. Men spør du noen andre igjen så bruker de den rein i beholderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...