Gå til innhold

Bilnerden.no


Skovdahl

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Intewestiiinng...et par litt teite spørsmål:

Lexol Premium Protectant - hva lukter den? Det jeg bruker nå lukter godt på flaska men blir faktisk litt sickly i lengden. Litt sånn rosa tyggegummi-barbi-bobleaktig.

CW1:100 Super spylervæske - blandes ut med vanlig vann? Og er det noe måle/doserings mulighet på den 250 ml flaska? Ser det finnes engangs-dose flasker også, som gir fire liter, og det høres jo praktisk ut om ikke annet..?

Er den ruteforsegling-vennlig?

Lexol Premium Protectant lukter svært lite, kanskje litt såpeaktig.

CW1:100 Super Spylervæske - 250 ml til 79,- gir 25 liter ferdig blandet spylervæske. En dosering (korken antar jeg, vi har ikke fått disse inn enda så jeg får ikke sjekket det) gir 2,5 liter ferdig blandet spylervæske. Den blandes med vanlig vann. Om den er vennlig mot ruteforsegling er jeg usikker på. Har ikke fått testet dette enda.

Vi har valgt å ikke ta inn de små porsjonsflaskene.

Mvh

Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dyrt i lengden for en fattig student når dere har gode priser hver helg. Hmm, er ganske sikker på at jeg er den eneste på skolen som bruker stipendet til avfetting. :blink:

 

Asbjørnsen Automobilvaskeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Cw1:100 kan du dosere i vanlig spylerveske også, husk at rent vann i spylertanken fryser om vinteren..

Cw er knallsak, men usikker på om den tar ruteforsegling.. Det er dossering på flaska, så lekende lett å dossere.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

God morgen alle detailere!

Vi har en god nyhet - vi blir samarbeidspartner her på DCN! VIP medlemmer vil få hele 10% rabatt på alt utenom pakkepriser og tilbud.

For å oppnå 10% rabatt må de av dere som er VIP medlemmer sende meg en melding her på DCN eller mail med medlemsnavn til kundeservice@bilnerden.no. Vi legger så inn en fast rabatt, så dere slipper å skrive inn kode for hver gang dere bestiller. Dere vil få en bekreftelse når alt er klar til bruk.

Ha en fin dag videre!

Mvh

Kristian

  • DCN Poeng 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ups, da var det bestilt:

1 xSkumkanon

1 xKobling til Kärcher

1 xP21S Felgvask

1 xEurow Waffle Microfiber

1 xEurow Wash Mitt Sheepskin

1 xBilt-Hamber Autofoam 5 liter

er det optimistisk å håpe det er på postkontoret imorgen ? :) gleder meg uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...