Som de fleste andre her på forumet er jeg relativt nøye på blandingsforholder på forskjellige produkter. Derfor har jeg laget en liste over mine produkter og hvordan disse skal blandes. Mener jeg har klart å få alt riktig, men se gjerne over og gi tilbakemeldinger!
Tanken er at dette etterhvert skal bli en omfattende worksheet som kan printes ut og henges opp, rammes inn, whatever. Derfor er det viktig at alle bidrar. Hvis du har noen produkter som ikke ligger inne allerede, skriv det ned slik at jeg kan legge det inn!
Her er det selvfølgelig meningen at man skal legge inn det man SELV mener er riktig forhold, IKKE det produsenten oppgir!
Når du skriver ned, slik at jeg senere fører inn i guiden, er det fint om du gjør det slik:
Produkt: Navnet på produktet
Formål: Hva bruker man det til
Forhold: Hvor mange X per Y, velg gjerne fornuftige enheter her slik at det er lett å regne om!
Standardmål: Noe som er lett å huske. Jeg blander ofte No Rinse i 500ml flasker, derfor er 23ml/0,5 liter en grei enhet.
På noen av produktene har jeg lagt inn antall korker på 15l vann. Da er det selvfølgelig viktig at det er korken som følger med produktet
Jeg fyrer løs med et lite screenshot av den foreløpige "guiden".
Untitled_1.jpg (57,76K)
Antall nedlastinger: 57

Hjelp

Multisitat