Gå til innhold

Bilde

Detailersclub Collegejakke

• Logg inn for å svare
14 svar på dette emnet

#1 truhaa

truhaa
  • Admins
  • 13 083 innlegg

Skrevet 05 november 2010 - 01:04

Kommer med stor mulighet til å produsere denne collegejakka for Detailersclub medlemmer...

Den blir en høydare i marineblå "filt", med hvite armer i jukseskinn og broderte merker.. Jakke blir produsert av Marin Alpin, og brodert her i Norge etter annkomst i desember. For å holde prisen noe nede, så blir brodereiet på ryggen brodert i mellom foret på innsiden, dette har ingen annen effekt en at broderti vil bli synlig også inni jakke.

Teksten på ryggen ser dere, "SHINE HAPPENS, Detailersclub.no"  MA på armen (MarinAlpin) og Marin alpin på brystet.

Prisen på jakke ferdig brodert er 1799,- + eventuell frakt, den er ikke billig, men prisen på broderiet koster litt, samt at jakka koster noen kroner den også.
Vi må over 6 jakker for at det skal bestilles. Jakke må forhåndsbetales før vi broderer

De som ønsker jakke, kan sette seg opp i tråden her, leveringstiden på jakke vil være slutten av desember el begynnelsen av januar, det er en bindene påmelding.

Str skjema kommer. jakke går fra XS - XXXL i herre, og fra XXS-XXL i dame (om det skulle være et tema, om dere setter dere opp på liste, så sett den str dere "tror" dere bruker, den kan endres etterpå om str skjema indikerer at dere trenger annen str. Str på jakke er normale -, dvs at er du usikker på M eller L så ta L..

Syntes jakka ser kanon ut jeg i allefall:

Postet bilde

Julegave til deg selv?
  • 0
Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

#2 ØHN

ØHN
  • Moderatorer
  • 7 158 innlegg

Skrevet 05 november 2010 - 02:05

De som ønsker jakke, kan sette seg opp i tråden her.

ØHN 1 stk Collegejakke i truhaa-style - usikker på størrelse, bruker 52 og 54. Kan komme innom BS for diagnose av kroppen :)
  • 0

#3 Rasmus/Nanolotus

Rasmus/Nanolotus
  • Forhandlere
  • 753 innlegg

Skrevet 05 november 2010 - 09:01

Bestillings liste

• ØHN 1 stk Collegejakke i truhaa-style - usikker på størrelse, bruker 52 og 54. Kan komme innom BS for diagnose av kroppen
  • Rasmus/Nanolotus: 1 stk M hvis ikke de er små i størrelserne

Likte denne veldig godt truls, bra ikke alle menesker er like ellers ville verden være veldig kjedelig ;)
Min skal så klart tekstil forsegles da kan den brukes i alt slags vær: allværsjakke :D

Dette innlegget har blitt redigert av Rasmus/Nanolotus: 05 november 2010 - 09:03

• 0

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

#4 truhaa

truhaa
  • Admins
  • 13 083 innlegg

Skrevet 05 november 2010 - 13:18

Og takker til alle dere andre som er behjelpelig med å stikke kjepper i hjula i denne salgstråden, har redigert bort en del her. Dette er IKKE en vaskejakke, men mer en kul bruks ting, som KAN brukes utenfor gårdspalssen uten at dere blir skutt av motepolitiet, 

De som ønsker kan kjøpe, kjøper, de som fortsatt vil tviholde på allværsjakkene sine gjør det, uten at jeg skal lage noe oppstyr med det eller disse dere i tråden her....

1. ØHN 1 stk Collegejakke i truhaa-style - usikker på størrelse, bruker 52 og 54. Kan komme innom BS for diagnose av kroppen

2 .Rasmus/Nanolotus: 1 stk M hvis ikke de er små i størrelserne

3. Truhaa str M

• 0
Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

#5 Dag/Swissvax

Dag/Swissvax
  • Forhandlere
  • 2 893 innlegg

Skrevet 05 november 2010 - 14:10

Husk at det er Truls som er motealibiet her på forumet og collegejakker er faktisk en av årets hotte trender ;)

Er i vurderingsfase..

Dette innlegget har blitt redigert av Dag/Swissvax: 05 november 2010 - 14:10

• 0
www.swissvax.no

#6 Bernhard

Bernhard
  • Approved Detailers
  • 14 175 innlegg

Skrevet 05 november 2010 - 15:53

Godt du passer på prinsessa vår Dag :)

Rasmus: Stiller du med tekstilforsegling til oss som handler så vi også får allværsjakke?
  • 0

#7 Rasmus/Nanolotus

Rasmus/Nanolotus
  • Forhandlere
  • 753 innlegg

Skrevet 05 november 2010 - 21:41

Godt du passer på prinsessa vår Dag :)

Rasmus: Stiller du med tekstilforsegling til oss som handler så vi også får allværsjakke?

Ja det skal vi nok få til hvis det er av interesse. De fleste er vel interesert i at deres detailersclub jakke beader som bilen deres B)
  • 0

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

#8 kjimmern

kjimmern
  • VIP medlemmer
  • 663 innlegg

Skrevet 05 november 2010 - 23:08

marin alpin er kjempe bra og kule jakker, har to selv så kvalitet er det ingen ting å si på :D kan godt tenkes at jeg blir med på denne :D
  • 0

#9 Ståle

Ståle
  • Medlemmer
  • 2 537 innlegg

Skrevet 05 november 2010 - 23:57

Synes jakka var knalltøff jeg..... B)

Er lei av skalljakker og all slags survival clothing til hverdagsbruk - er ikke for ingenting en engelskmann kan spotte nordmenn på 100 meters avstand i London (hehe!)

Setter meg i tenkeboksen litt sammen med Dag i trygg forvissning om at Trulsern har full kontroll på hva som gjelder :thumbup:

Blir det noen form for DCN logo på brystet eller bare MarinAlpin ?

Ståle
  • 0
Det eneste som virkelig gjelder, er å sykle tappert, langt og fort.

forumregler

#10 truhaa

truhaa
  • Admins
  • 13 083 innlegg

Skrevet 06 november 2010 - 00:18

Kan klare DCN på brystet også tror jeg, men usikker på "ekstra" kosten på det, printplatene koster en del kr, og de må lage en for hvet broderi..

kan sjekke det opp..

• 0
-Thomas A Edison

#11 Dr_S

Dr_S
  • Medlemmer
  • 3 211 innlegg

Skrevet 06 november 2010 - 02:46

Dessverre ikke helt meg den jakka der, men hva med bomulls hettegenser? Helt vanlige grå eller blå, med trykk på? Kommer det tilå bli laget noe sånt :) ?
  • 0

-96 BMW E36 328i Touring

BMW Car Club Norway

#12 truhaa

truhaa
  • Admins
  • 13 083 innlegg

Skrevet 06 november 2010 - 03:16

Ligger i lufa Thomas... kommer en annen tråd vedr det ;)
  • 0
-Thomas A Edison

#13 Tommeliten

Tommeliten
  • Medlemmer
  • 51 innlegg

Skrevet 06 november 2010 - 19:37

Dessverre ikke helt meg den jakka der, men hva med bomulls hettegenser? Helt vanlige grå eller blå, med trykk på? Kommer det tilå bli laget noe sånt :) ?

Hettegenser eller noe slikt blir jeg brått med på :)
  • 0
Rookie Detailer
2005 Volvo S60
"Skal det være, så skal det være"

#14 johnsta

johnsta
  • Medlemmer
  • 923 innlegg

Skrevet 06 november 2010 - 19:59

Synes det var stil over jakken. Var noe eget med den, som gjenspeiler forumet og folkene her inne :) Men student økonomien strekker ikke helt til, men genser er jeg nok med på!
  • 0

#15 Oluf

Oluf
  • VIP medlemmer
  • 2 185 innlegg

Skrevet 06 november 2010 - 20:03

Enda ett supert tiltak!

En av grunnene for at jeg liker dette forumet så godt, det skjer noe bestandig!

Du legger virkelig skjela di i hobbyen truls, jeg er i verfall evig taknemmelig for at du står på å holder det ekte! :)

Jeg må også tenke på det, har mye å betale før jul og har netopp kjøpt ny skinnjakke. Lærlinge-lønn er dårlige greier :(
  • 0

Noen utvalgte jobber:
Volvo S80 Magic Blue
Mercedes CLK 270

Min Toyota Supra TRD Widebody

Min Toyota AE86 Levin banebil

(X)  Mitsubishi Lancer Evolution IX

It's the journey that matters, not the destination...

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester