-Liten service 1875kr. I realiteten en oljsekift med filter, prisen her er med girolje og ny bremse veske fordi jeg skulle på våler.. 266kr+mva er arbeid.. Literspirs på olje er 156kr+mva (mobil 1 esp 5w-30 som er godkjent som longlife olje hos vag og mercedes..)
-Mellom serive, inspeksjon av bil er tydeligvis dyrt

For denne koster 3200kr. Ellers olje skift med filter, pollen filter, luftfilter.
-"stor" service(hver 40.000km), Eneste store med den er at det er ventiljustering med i den, ellers som over. 4100kr mener jeg jeg betalte..
Så i mitt tilfelle i værste fall 7000kr i løpet av et år... Kommer helt ann på hvordan jeg treffer på en måte, kjører 25000km i året så hvert år er ikke like dyrt..
Dette er på honda verksted. Servie intervall er 10.000km under tøffe forhold. 20.000km om du bor i california og ikke kjører hard, men lange strekninger i slengen
Det jeg hater derimot er og nesten måtte krangle med han bak skranken hver gang jeg ber om noe ekstra.. Jamen det skal jo ikke gjøres før da od da sier han.. GJØR det sier jeg.,.

Han skjønte ikke poenget med og skifte bremse veske bare 7 mnd etter sist jeg gjorde det f.eks.. Vel veska har hatt det vondt/varmt sa jeg

Da var det greit..
Dette innlegget har blitt redigert av LLH: 09 mars 2010 - 17:55