Gå til innhold

Nanoskryt

• Logg inn for å svare
101 svar på dette emnet

#1 daniel

daniel
  • VIP medlemmer
  • 1.118 innlegg

Skrevet 29 januar 2010 - 10:28

kjapp levering og en liten overraskelse i pakken!
kjempefornøyd!!

I put Swissvax on my Swissvax

Mirage

#2 Rasmus/Nanolotus

Rasmus/Nanolotus
  • Forhandlere
  • 748 innlegg

Skrevet 29 januar 2010 - 10:55

Tak for det :-) Vi setter pris på slike tilbagemeldinger.

Kundeservice og sjap levering er utrolig vigtig for Nanolotus Nanowebshop
Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.no
www.nanolotus.no
Tlf: +4745419713

#3 Petter

Petter
  • VIP medlemmer
  • 3.897 innlegg

Skrevet 29 januar 2010 - 11:15

Stiller med bak denne jeg også. Alltid bra service hos Nano. Kjappe svar og sendinger. Og veldig ofte en overreskelse i esken!

Bare  :thumbs: fra meg!!!!
Scandicshine Detailer
Scandicshine Produkttester

Pics or it didn't happen!
Min Portefølje...

#4 Sandmo

Sandmo
  • Medlemmer
  • 1.847 innlegg

Skrevet 29 januar 2010 - 11:27

Får vel hive meg på skrytebølgen jeg og da :D Alltid fint med noko attåt i pakka :D

#5 Lexgtturbo

Lexgtturbo
  • VIP medlemmer
  • 3.016 innlegg

Skrevet 29 januar 2010 - 12:26

Nanoskryt er viktig :)

Rasmus står på for å yte service av beste sort, og det settes pris på. Postet bilde

#6 Essiek

Essiek
  • VIP medlemmer
  • 4.015 innlegg

Skrevet 29 januar 2010 - 12:31

Denne danske "nanonissen" har virkelig skjønt det med kundeservice og kjapp levering. Halve slekta tror jeg har begynt å jobbe for karen, så mye som jeg skryter av bl.a. nanosvampen :) Oss "fjeldaber" begynner å få øynene opp for danske kremmere :)
Old Skool Detailing
- fordi alt var bedre i gamle dager -
Forumregler

#7 truhaa

truhaa
  • Admins
  • 12.257 innlegg

Skrevet 29 januar 2010 - 23:33

Rasmus er en knakande snill kar ja....
Bernhard: Hold on. We're not going on the boat, you selling the house, and we have to go to therapy?

Ketil: Yeah.

Bernhard: What the fuck happened?!

Forumregler

#8 HelgeS

HelgeS
  • Medlemmer
  • 82 innlegg

Skrevet 30 januar 2010 - 01:58

fantastisk service! noe lignende skal man lete lenge etter!

Stå på!
-BMW 540iA Touring 4,4 V8-

#9 common

common
  • Medlemmer
  • 495 innlegg

Skrevet 30 januar 2010 - 11:21

Jeg tok tekstil forseglinga til Nanolotus på arbeidsskoa mine forrige uke, og må si at den er knallbra!
Skoa blei hverken renset eller vasket først, børsta de bare lett med kost.. og det sitter knall alikevel!!
:thumbs:
V70 2.0T

#10 Rasmus/Nanolotus

Rasmus/Nanolotus
  • Forhandlere
  • 748 innlegg

Skrevet 30 januar 2010 - 21:23

Vis innleggcommon, den 30 januar 2010 - 11:21 skrev:

Jeg tok tekstil forseglinga til Nanolotus på arbeidsskoa mine forrige uke, og må si at den er knallbra!
Skoa blei hverken renset eller vasket først, børsta de bare lett med kost.. og det sitter knall alikevel!!
:thumbs:

Ha Ha Konge !

Jeg har selv 2 Nanoforseglede barn, klerne altså  :D Slipper at ta dresser og sko med hjem fra barnehagen og tørke hver jævlig dag.  Ja ok jeg må nok inrømme at jeg har en arbeidskade og stort set alt hjemme hos meg som kan forsegles er forseglet  :D
Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.no
www.nanolotus.no

#11 Akkarbelling

Akkarbelling
  • Medlemmer
  • 513 innlegg

Skrevet 03 februar 2010 - 17:05

Vis innleggNano, den 30 januar 2010 - 21:23 skrev:

Ha Ha Konge !

Jeg har selv 2 Nanoforseglede barn, klerne altså  :D Slipper at ta dresser og sko med hjem fra barnehagen og tørke hver jævlig dag.  Ja ok jeg må nok inrømme at jeg har en arbeidskade og stort set alt hjemme hos meg som kan forsegles er forseglet  :D

2 microfiberkluter og 1 nanosvamp dukket opp i postkassen i dag. Mange takk for kjapp levering og utmerket service! B)
2010 Volvo V70 DRIVe Summum

#12 Popp

Popp
  • VIP medlemmer
  • 1.132 innlegg

Skrevet 03 februar 2010 - 19:08

Har lest så mye bra om ruteforseglingen at jeg bare mått bestille jeg også nå :P Tror jaggu jeg begynner å bli litt bitt av denne dyre bilpleie-basillen...
Ja, jeg var edru på en lørdagskveld!

Too much horsepower is never enough!

#13 ØHN

ØHN
  • Moderatorer
  • 3.829 innlegg

Skrevet 03 februar 2010 - 19:33

2 microfiberkluter og 1 nanosvamp dukket opp i postkassen i dag. Mange takk for kjapp levering og utmerket service!
Nylig detail: Sort 2012 Peugeot 5008

Tidligere referansejobber:
Sort 2007 Mercedes-Benz E280T - 2012 Honda Accord - Sort 2006 Mercedes-Benz E280CDI - Sort/hvit 2011 Citroën DS3 - Hvit 2009 Dodge Journey - Sort Toyota RAV4 mkII SS-lakk - Sort 2008 Audi A6 - Sort/blågrønn 2004 Subaru Legacy - Sort 2006 Mercedes-Benz ML - Sølv 2005 Mercedes-Benz ML
Kjører nå: '99 Mercedes-Benz W210 E240 / '00 Mercedes-Benz S210 E280T 4Matic / '86 Mercedes-Benz E-klasse W124 / '08 Nissan T31 X-Trail

(X)'er: '99 Mercedes-Benz E-klasse W210 / '00 Toyota Yaris / '96 Chevrolet Suburban / '86 MB 209D /  '82 Nissan Urvan / '77 MB 608D / '74 Volvo 144

#14 terjed

terjed
  • Medlemmer
  • 42 innlegg

Skrevet 04 februar 2010 - 13:14

Fikk pakke fra NanoLotus. Pakke med svamp, og 2 microfiberkluter. Prøvde microfiberen på støvmagneten i huset...

Før
Vedlagt fil  1.jpg   410,64K   4 Antall nedlastinger

Under
Vedlagt fil  1-2.jpg   367,96K   5 Antall nedlastinger

Etter
Vedlagt fil  2.jpg   258,35K   6 Antall nedlastinger

Terje - natural born firefighter

#15 oysf

oysf
  • Medlemmer
  • 108 innlegg

Skrevet 04 februar 2010 - 13:24

Vis innleggterjed, den 04 februar 2010 - 13:14 skrev:

Fikk pakke fra NanoLotus. Pakke med svamp, og 2 microfiberkluter. Prøvde microfiberen på støvmagneten i huset...

Før
Vedlegg 1.jpg

Under
Vedlegg 1-2.jpg

Etter
Vedlegg 2.jpg

Vil dennne "behandlingen" føre til at den samler seg mindre støv i etterkant også?

#16 posan

posan
  • Medlemmer
  • 659 innlegg

Skrevet 04 februar 2010 - 13:38

kluten er akkurat som en type "swiffer"..
den suger til seg støvet og holder det der, så man ikke bare flytter støvet rundt i rommet..
så nei, støvet kommer tilbake igjen:)

Dette innlegget har blitt redigert av posan: 04 februar 2010 - 13:38

RC Drifting og Bil pleie

#17 Rasmus/Nanolotus

Rasmus/Nanolotus
  • Forhandlere
  • 748 innlegg

Skrevet 04 februar 2010 - 15:22

Vis innleggoysf, den 04 februar 2010 - 13:24 skrev:

Vil dennne "behandlingen" føre til at den samler seg mindre støv i etterkant også?

Litt info omkring Microfiber: På Dansk da  :)

Rengøring med microfiber teknologi - det er hurtigere, nemmere, sundere og billigere...

Uanset om din rengøring er trægulve, fliser, linoleum, sten eller granit, vil et microfiber - system, gøre arbejdet bedre og hurtigere, end konventionelle metoder til rengøring. En Mikrofiberklud overflade har hundrede-tusinder af mikroskopiske "kroge" per kvadrattomme som tiltrækker snavs som en magnet.

Undersøgelser på hospitaler har vist at ved at bruge microfiber ved rengøring kan man opnå en væsentlig reduktion af af vand og sæbe, og på den måde opnå en stor besparelse.

Microfiber kan ophobe og absorbere flere partikler af snavs end noget andet kendt stof. De ultra-fine fibre med deres kile forme, tiltrækker og holder snavs dybt inde i kernen. Da fibrene er så talrige, gør det at de drastisk forøger arealet af det materiale, der giver overlegen rengøring magt. Ved brug af Kemikalier vil man rent faktisk mindske fibrene evne til at rense og udfylde de tusindvis af Mikrofiber opbevaring rum, som er reserveret til snavs og fedt.

Når NanoLotus Microfiberklude bruges i tør tilstand, er det den elektrostatiske evne, der udnyttes. Elektrostatisk kan sammenlignes med en magnet. NanoLotus Microfiberklude tiltrækker støv og tørt smuds. Dette holdes fast på samme måde som en magnet, på grund af at støv/tørt smuds er negativt ladet og polyester/polyamid er positivt ladet.

Når NanoLotus Microfiberklude bruges i fugtig/våd tilstand, arbejder fibrene ved hjælp af kapillærkraft (kapillærkraft er en naturlig kraft, der bruges i naturen. F.eks. bruger træer/planter deres fine rodnet til at suge vandet op til bladene). Vand og smuds suges op i fibrenes rørsystem og fastholdes så hårdt, at det ikke afgives til de emner, der efterfølgende aftørres. Fiberne åbner sig og afgiver smudset, når Microfiberkludene bliver vasket ved min 60 grader.
Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.no
www.nanolotus.no

#18 Sandmo

Sandmo
  • Medlemmer
  • 1.847 innlegg

Skrevet 08 februar 2010 - 22:58

Får vel skryte litt av pennen som fulgte med forrige pakke fra Nanolotus :D Greit, det er bare Nanolotus-trykk på den, men det var en knallgod penn :D

#19 Rasmus/Nanolotus

Rasmus/Nanolotus
  • Forhandlere
  • 748 innlegg

Skrevet 08 februar 2010 - 23:10

Vis innleggSandmo, den 08 februar 2010 - 22:58 skrev:

Får vel skryte litt av pennen som fulgte med forrige pakke fra Nanolotus :D Greit, det er bare Nanolotus-trykk på den, men det var en knallgod penn :D

Så kan den viske ut med ennen via friksjon  B)
Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.no
www.nanolotus.no

#20 Sandmo

Sandmo
  • Medlemmer
  • 1.847 innlegg

Skrevet 08 februar 2010 - 23:12

Har begynt å ta notater under forelesningene på skolen etter at jeg fikk denne :D Du får sende fler når den går tom :D

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere