Glemte bilder FØR vask, men tatt noen rett etter, også tar jeg noen da den har tørket. En liten befaring av hva jeg har med å gjør.

En liten kopp varm kakao og litt tørk så kommer det fler bilder!
kl 14:30
Da har jeg fått vasket den godt, og nå har den tørket. Jeg rakk 4 kopper kakao og litt surfing før den var nogenlunde tørr. Dagen går litt veldig treigt etter gårsdagen hvor alt endte i frustrasjon kl 02:30 om natten. Her er to befaringsbilder, trenger ikke ta fler for å skjønne at dette blir kos utover kvelden!

kl 15:45
Linet opp til pirk og kos!

kl 20:50
Folksomt i dag også gitt! Fått jaget ut de fleste og låst døra

kl 22:50
Tenkte jeg skulle legge ut noen "prosess" bilder før jeg reiser hjem for kvelden. Skorta grisefælt på tidsplanen her, så hardt trøkk i morra!
Før:

Etter rubb:

Etter tørk av overfladisk polish:

Etter Nano Protect Wax og noe anna mystisk guffelure

Da er jeg endelig ferdig!
Opplevde alle bilpleiere sitt mareritt... frøken roterende gikk i stykker! så tapte noen timer før jeg fikk tak i en ny maskin. Fikk heldigvis tak i kunden å fortalte situasjonen. Godt å ha kunder som er forståelsesfulle!
Klemmer ut bildene jeg har, dessverre ingen ute i lys, siden det er beeeeekmørkt ute. Men smokka opp godt med lys her så blei fornøyd. Kunden ble gelè i knæra. Gooood grunn for å drive med dette!

Nå blir det godt med helg folkens! Ønsker alle en riktig riktig riktig gooooood helg!
Dette innlegget har blitt redigert av ØyvindBraaten: 23 oktober 2009 - 19:34