Gå til innhold

Swissvax leather care kit Beige skinn


BMW-1301

Recommended Posts

Jeg har kjøpt swissvax leather care kit, men jeg har beige lyst skinn. Burde jeg ikke ha kjøpt swissvax leather kit forte?  forte er jo utsolgt over alt.

Går det greit hvis den får leather care  behandling og ikke forte?

 

kjøpte den på GSbildeler, tror du de tar den i retur?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Provenzan0

Er forte mer skadelig for skinnet da eller siden det er en vanlig og en "sterk" pakke?

 

Hvis ikke er det jo waste å kjøpe noe annet enn forte tilfelle man skulle komme utfor vanskelig skit.

 

Aldri brukt men tenkte å kjøpe ett skinn kit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Conlogo / Terje

stille et meget stort ? til hvor mye bedre Forte er, jeg har begge og har testet på dem mot hverandre på lyst interiør.

her er det prukt std cleaner post-1006-0-90680100-1423496323.jpg

 

Jeg syns Forte er litt mer effektiv på smuss. Du kan selvfølgelig ta det med den vanlige Leather Cleaner også, men jeg føler det er mer effektivt med Forte. Samt at om det har blitt brukt noe silikonprodukt på skinnet så fjerner Forte sånt fortere enn hva den vanlige Cleaneren gjør. :) 

  • DCN Poeng 1

www.conlogo.no

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overlay

Si det,mellom 1:5-1:10 Det ble blandet litt på måfå. Gikk over med en fuktig klut etterpå for å få vekk såperester.

Såpass sterkt ja, det gjør det nok rent ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
  • Forhandlere
Bernhard

Hvor langt er ett tau? :) Det spørs helt hvor møkkete setene er, cleaneren bruker du ihvertfall opp lenge før milk..

  • DCN Poeng 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simenhaugen
31 minutter siden, Bernhard skrev:

Hvor langt er ett tau? :) Det spørs helt hvor møkkete setene er, cleaneren bruker du ihvertfall opp lenge før milk..

Haha, ville bare vite sånn ca Ish 😁 *flau*

takk for svar :) 

Er det like greit og kjøpe forte og bruke på uansett farge/skittenhet på forskjellige biler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hgnubel
Hvor langt er ett tau? [emoji4] Det spørs helt hvor møkkete setene er, cleaneren bruker du ihvertfall opp lenge før milk..

Et tau er litt lengre enn en fisk.

Det er også mulig å bruke alt for mye produkt... cleaneren gjør ikke veldig mye nytte for seg hvis mesteparten bare renner ned og trekker inn i sømmer. Spraye inn i børsten er ofte en grei fremgangsmåte synes jeg.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
23 minutter siden, hgnubel skrev:

Et tau er litt lengre enn en fisk.

Det er også mulig å bruke alt for mye produkt... cleaneren gjør ikke veldig mye nytte for seg hvis mesteparten bare renner ned og trekker inn i sømmer. Spraye inn i børsten er ofte en grei fremgangsmåte synes jeg.

Det spørs jo hvor lang fisken er..

Cleaner skal jo dusjes lett på og jobbes opp til den skummer.

Men det er selvsagt ingen fasit på hvordan man bruker den, personlig liker ikke jeg å spraye i børsten da jeg synes mye av produktet forsvinner for langt inn i børsten og jeg oppnår ikke ønsket effekt av cleaner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Jeg liker å spraye SV Leathercleaner direkte i setet, slik at det får rundt et minutts virketid. Så skummer jeg det opp med børsten og tørker av like etter slik at det ikke tørker inn i skinnet. Gjentar et par omganger. Bedre med to omganger med normal mengde produkt, enn én omgang med unødvendig mye produkt :)

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...