Den seriøse off topic tråden... Ikke noe **** snakk her..
Skrevet 22 mai 2009 - 20:19
Follotunnellen ja. Våler ja, er ikke det i Hedmark? Hehe.
Kjente horna vokste i panna mi når jeg stod der i køen...var |---| langt unna å stoppe en idiot som kom kjørende i veiskulderen for å gi han et par velvalgte ord...kø-snikere er det værste jeg vet, og de var det mange av der...
Kjente horna vokste i panna mi når jeg stod der i køen...var |---| langt unna å stoppe en idiot som kom kjørende i veiskulderen for å gi han et par velvalgte ord...kø-snikere er det værste jeg vet, og de var det mange av der...
Skrevet 22 mai 2009 - 20:30
Det finnes to ekstreme typer som jeg hater når det kommer til kø!
-De som er såpass offensive at de sniker, eller de som f.eks ligger i venstre felt når alle uansett skal over i høyre.
-Også er det de som holder goood avstand, gjerne 2-3 bil-lengder, og gjerne belønner snikere med å slippe dem inn. Det hadde blitt sykt lang kø hvis alle hadde holdt på sånn! Det er jo forsåvidt ikke et stort problem på E6, men inne i bysentrum er dette irriterende.
-De som er såpass offensive at de sniker, eller de som f.eks ligger i venstre felt når alle uansett skal over i høyre.
-Også er det de som holder goood avstand, gjerne 2-3 bil-lengder, og gjerne belønner snikere med å slippe dem inn. Det hadde blitt sykt lang kø hvis alle hadde holdt på sånn! Det er jo forsåvidt ikke et stort problem på E6, men inne i bysentrum er dette irriterende.
Skrevet 22 mai 2009 - 21:48
Siden dere snakker om bil kjøring.
Noe av det mest irriterende er hvis du kjører forbi noen fordi de ligger under fartsgrensen også ligger de oppi ræva de resten av turen.
Hva faen feilier det det folk? Jeg vil ikke kappkjøre, jeg vil bare hjem.
Denne er kansje også litt drøy, men jeg har lagt merke til at nesten alle som legger seg feil i rundkjøringen er damer.
Noe av det mest irriterende er hvis du kjører forbi noen fordi de ligger under fartsgrensen også ligger de oppi ræva de resten av turen.
Hva faen feilier det det folk? Jeg vil ikke kappkjøre, jeg vil bare hjem.
Denne er kansje også litt drøy, men jeg har lagt merke til at nesten alle som legger seg feil i rundkjøringen er damer.
MVH Mats Buer
Skrevet 22 mai 2009 - 22:03
Rundkjøringer er en egen bok det, makan til kjøring. folk skal til venstre i rundkjøringen men holder høyre inn.
Eller de som kommer i venstre når du er i et fartsøknings felt, da skal alle forbi deg koste hva det koste vil...
Eller de som kommer i venstre når du er i et fartsøknings felt, da skal alle forbi deg koste hva det koste vil...
Sitat: Om sommeren vasker man bilen for eget velværes skyld.
Om vinteren vasker man bilen for dens velværes skyld.
Om vinteren vasker man bilen for dens velværes skyld.
Skrevet 22 mai 2009 - 22:07
Syns det er ennå morsommere med folk som kjører forbi deg, så finner du at det visstnok ikke gikk an å kjøre så fort som de trodde, så blir de liggende foran deg enda saktere enn du kjørte....
Og køer flyter så mye bedre når en har litt rom mellom bilene og kan trille sakte, istedenfor at køen går som ett trekkspill, start/stopp/start/stopp..osv, men det forstår visst ikke alle.
Og køer flyter så mye bedre når en har litt rom mellom bilene og kan trille sakte, istedenfor at køen går som ett trekkspill, start/stopp/start/stopp..osv, men det forstår visst ikke alle.
Dolor Temporarius, Gloria Aeterna, Cicatrices Virgines Placent
Skrevet 22 mai 2009 - 22:33
General Lee, på May 22 2009, 23:07 skrev:
Og køer flyter så mye bedre når en har litt rom mellom bilene og kan trille sakte, istedenfor at køen går som ett trekkspill,
Det er en helt annen historie lengre bak i køen.
Har du aldri kjørt i stillestående kø, og opplevd at når du plutselig kommer lengre frem i køen, flyter det bedre?
Det er ikke køen som har løst seg opp, det er fortsatt stillestående lengre bak i køen.
Mellomrom gir bedre flyt der og da, men mye lengre kø. Litt som å pisse i buksa for å holde seg varm;)

Hjelp

Multisitat