Detailers Club Norway: Den seriøse off topic tråden... - Detailers Club Norway

Gå til innhold

• (49 Sider)
  • +
  • « Første
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • Siste »
  • Du kan ikke starte et nytt emne
  • Du kan ikke svare på emnet

Den seriøse off topic tråden... Ikke noe **** snakk her..

#561 Brukeren er ikke pålogget   truhaa 

• Vis galleri
  • Gruppe: Admins
  • Ble medlem: 21-november 07

Skrevet 11 april 2009 - 22:50

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ............
Sitat: Om sommeren vasker man bilen for eget velværes skyld.
Om vinteren vasker man bilen for dens velværes skyld.
0

#562 Brukeren er ikke pålogget   hardrocx 

• Gruppe: VIP medlemmer
  • Ble medlem: 02-april 08

Skrevet 12 april 2009 - 14:41

ja sånn de har på busser, sånn du bare skubber opp ;)
0

#563 Brukeren er ikke pålogget   Mats 

• Ble medlem: 15-mars 09

Skrevet 12 april 2009 - 17:39

Er det noen kloke hoder her på en søndags kveld?

Driver og legger inn bestilling hos Scandic Shine og lurte på hva slags microfiber som er best og bruke til interiør og sånne generelle ting? Noen som har noe formening der? :)
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo, therefore, is - and must remain - safety'"
0

#564 Brukeren er ikke pålogget   Chris-520e39 

• Gruppe: Medlemmer
  • Ble medlem: 16-mars 08

Skrevet 12 april 2009 - 18:45

Jeg er fornøyd med all purpose fra SS, billig og holder til slikt bruk. Er ikke vits å bruke dyre mf på vanlig interiør :)
BMW 520i E39
1999 mod
Følg en nybegynner [Link]
0

#565 Brukeren er ikke pålogget   Mats 

Skrevet 12 april 2009 - 18:59

Den er utsolgt ser jeg, hvordan er f.eks denne? http://www.scandicshine.no/nettbutikk/inde...products_id=118

Skal brukes på interiør og generelt innvendig, skal bestille andre til andre ting :P
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo, therefore, is - and must remain - safety'"
0

#566 Brukeren er ikke pålogget   Hans Marius 

• Ble medlem: 01-juli 08

Skrevet 12 april 2009 - 19:26

Den der er også helt grei, i alle fall når du skal bruke den på intriør osv. Var jeg deg ville jeg egentlig i stede tatt meg en tur på europris og kjøpt en pakke med microfiber til bil. 36 stk for rundt 200 kr. Disse er helt greie å bruke på interiør, dørkarmer, eksosstusser osv :)

Dette innlegget har blitt redigert av gomega: 12 april 2009 - 19:26

Husaberg TE450 04 mod SM :)
Volkswagen Golf 1989 mod (jobbil)
x Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod
0

#567 Brukeren er ikke pålogget   Mats 

Skrevet 12 april 2009 - 19:29

Da gjør jeg det! Takk for hjelpen folkens, bestillingen min er sluttfasen nå :D
0

#568 Brukeren er ikke pålogget   RuneV 

• Ble medlem: 11-januar 08

Skrevet 13 april 2009 - 00:20

Vis innlegghardrocx, på Apr 12 2009, 15:41 skrev:

ja sånn de har på busser, sånn du bare skubber opp ;)

Riktig! :) Blir glasstak her ja :)

Eller ikke...bare en liten reperasjon.
0

#569 Brukeren er ikke pålogget   fredrik 

• Ble medlem: 23-mai 08

Skrevet 13 april 2009 - 00:31

Uff, jeg kjenner jeg har lyst til å begynne å gnikke på bilen. Kanskje jeg faktisk skal få ut fingeren denne våren, og få brukt Hitachien... *rødme*

Jeg regner med alle kommer ilende til for å hjelpe til og lære meg korrekt bruk? Høres bra ut. Jeg spanderer noen øl på dere. Da sees vi i mai..
0

#570 Brukeren er ikke pålogget   Marius 

• Ble medlem: 04-desember 07

Skrevet 13 april 2009 - 18:54

Noen som skal på Rudskogen til søndag ? Holdes jo lisenskurs der den dagen. Skal bli med en jeg kjenner bort der, for å se & høre..
Volvo 960
0

#571 Brukeren er ikke pålogget   Terjeo 

• Ble medlem: 19-mai 08

Skrevet 14 april 2009 - 22:27

Nå kommer jeg med seriøs ot og trenger svar fort som f...!!

Har seg sånn at jeg ikke har somla meg til å søke på universitet/høyskole enda. Fristen går ut i dag 24.00 Har ikke bestemt meg for noe.

HVOR søker jeg på forskjellige skoler!!??

Vask av interiøret var vist viktigere enn det her hehe
0

#572 Brukeren er ikke pålogget   fredrik 

Skrevet 15 april 2009 - 00:12

Oi, fant du ut noe der, Terje?
0

#573 Brukeren er ikke pålogget   pOwerslave 

• Ble medlem: 24-mars 08

Skrevet 15 april 2009 - 08:51

Fristen går ut i dag 15 april kl 23:59!
www.samordnaopptak.no er stedet å søke. Lykke til!
- MB 124 300E 4-matic, 230E, 200D
0

#574 Brukeren er ikke pålogget   fredrik 

Skrevet 15 april 2009 - 16:29

De av dere fra Gjøvik, aldri bruk Gjøvik Renseri på Kirkeby til å rense noe som helst :P

Ble levert inn en todelt overmadrass der (skumgummi inni, trekk på utsiden) til rens. De kunne ikke rense det inni, så det ble tatt ut. Etter to uker finner de ut at de trenger skumgummidelen òg, for at trekket ikke skal krympe. De får det, og finner vel omtrent samtidig ut at joda, trekket er ødelagt og har krympet.

Lur idè? Klippe til skumgummien slik at den passer i trekket (som krympet 20cm omtrent i hver retning...)! Så sier de fra at trekket er ødelagt og krympet, ting blir levert tilbake (3-4 uker har gått), og Jysk sier de skal erstatte trekket. Anyway, de sier ikke fra at indre del er klippet i.

Så jeg finner det ut selv, og stikker dit for å høre hva faen hun driver med. "Nei, det passa jo ikke i trekket lenger... å sku'n gjørra 'a?". Nei jeg vet ikke, svarer jeg, la være å klippe i den i allefall? For jysk har jo kun dekket trekket. Så hun sier hun skal dekke innerdelen.

Jeg stikker på Jysk, og finner ut at innerdelen er ikke til løssalg og må spesialbestilles i den dimensjonen. Med leveringstid på 4-6 uker. Til en pris av 1040,-. Det sier jeg til renseriet over telefon, og foreslår samtidig at de dekker en ny, tilsvarende madrass som er lagervare, som koster 1400. Det var ikke interessant for renseriet, til tross for at hun faktisk ødela tingen med vilje. Så når jeg blir irritert og sier at det ikke er aktuelt å vente 6 uker til, etter å ha ventet flere allerede, og sier at jeg kunne tenke meg noe med en gang. Da sier hun at da får jeg kontakte forbrukerrådet, for hun kan ikke dekke det, og må uansett høre med sjefen sin.

Hun har ingen sjef, det er enkeltpersonsforetak og hun er eier. Spør henne om det etterpå, og da sier hun at nå er jeg barnslig igjen. Hun nektet i allefall å erstatte mer enn innermadrassen med leveringstid på 6 uker. Det måtte jeg regne med å vente. Var ikke hennes feil at det tok så lang tid.

Langt innlegg, men måtte bare få ut litt frustrasjon.... Er jo helt håpløs dame. Skal bort dit i morgen, og reiser ikke før hun går med på å erstatte det.

Dette innlegget har blitt redigert av fredrikrb: 15 april 2009 - 16:29

0

#575 Brukeren er ikke pålogget   Hans Marius 

• Ble medlem: 01-juli 08

Skrevet 15 april 2009 - 16:35

Huff at det går ann å bli så smålig... Godt at du har forbrukerrådet her på gjøvik da om det skulle gå så langt ;)
Husaberg TE450 04 mod SM :)
Volkswagen Golf 1989 mod (jobbil)
x Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod
0

#576 Brukeren er ikke pålogget   fredrik 

Skrevet 15 april 2009 - 16:36

Forbrukerrådet har forøvrig parkeringsplassene sine ved siden av meg, når jeg tenker meg om. :P
0

#577 Brukeren er pålogget   Bernhard 

• Gruppe: Approved Detailers
  • Ble medlem: 13-mars 08

Skrevet 15 april 2009 - 16:42

Regner med at du går pent frem da, du kommer mye lengre ved å ikke hisse deg opp, selv om det er jææææææææææææævlig vanskelig innimellom...

Men har full forståelse for at du hisser deg opp, når ho har ødelagt den.. Når det tar lengre tid enn en uke så har du vel krav på låneprodukt, så be om å få låne hennes overmadrass...

Godt du ble kvitt alle "hobbyflekkene" da :P

Men uansett så kan vel Jysk hjelpe deg med at du får en ny madrass med trekk?? Så dekker de trekket og ho fra renseriet dekker overmadrassen..
Scandicshine Detailing Crew
Scandicshine Detailer Østfold
Swissvax Detailer Østfold
DCN Approved Detailer
Brynildsen Auto Spa

B&B Detailing Team
0

#578 Brukeren er ikke pålogget   fredrik 

Skrevet 15 april 2009 - 16:47

Jeg går jo for så vidt pent frem, men litt krass ble jeg jo når hun nektet. Hun svarer jo ikke på spørsmålene mine engang. Jeg spør om hun virkelig mener at jeg bør gå så lenge uten madrassen, som hun jo ødela, men det svarer hun ikke på.

Som jeg sa til hu, hadde det vært en maskinell feil osv, men hun klippet jo opp en helt grei del, for at den skulle passe med noe som renseriet ødela. :\

Nå har det liksom blitt en slags prinsippsak... Hun lyver jo til meg i telefon i tillegg, for at jeg ikke skal spørre mer. Ved å si at hun må snakke med sjefen osv. Hun ER jo sjefen.

For meg stiller det seg litt annerledes når hun bevisst har ødelagt mer enn det som trengtes. Det skaper masse problemer for meg. Hadde hun ikke klippet i innerlegget, så hadde dette vært løst i løpet av to uker. Hun har jo ingen rett til å gå og ødelegge den sånn - med kniv/saks.

Dette innlegget har blitt redigert av fredrikrb: 15 april 2009 - 16:50

0

#579 Brukeren er pålogget   Bernhard 

• Gruppe: Approved Detailers
  • Ble medlem: 13-mars 08

Skrevet 15 april 2009 - 16:50

Hovedsaken her er vel at ho ikke ble kvitt alle hobbyflekkene dine og du da har klipt den opp selv tenker jeg :P

Men stå på ditt..
Scandicshine Detailing Crew
Scandicshine Detailer Østfold
Swissvax Detailer Østfold
DCN Approved Detailer
Brynildsen Auto Spa

B&B Detailing Team
0

#580 Brukeren er ikke pålogget   fredrik 

Skrevet 15 april 2009 - 16:56

Hehe, er nok der det ligger ja. ^^

Skal innom i morgen, og si at jeg krever at hu viser såpass velvillighet. Så lar jeg være å reise frem til hun faktisk går med på det. Stikker muligens også innom forbrukerrådet, bare for å høre hva de mener. Ligger jo rett borti her så...
0

Valgmuligheter for emne:

• (49 Sider)
  • +
  • « Første
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • Siste »
  • Du kan ikke starte et nytt emne