Gå til innhold

Tråden for billige produkter og løsninger


Mantis

Recommended Posts

  • Moderatorer
Christer

Om man handler hos Utlandet, får man 5 liter Surfex HD til rundt hundrelappen hos Elite Car Care. 10 liter havner hårfint under mva-grensen, og frakt er på trivelige £16-17 (155-160ish kroner), totalt 10 liter Surfex for rundt 350-360 kroner. Inkl frakt med DHL, levert på døren eller kontoret.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du tar feil, da 5 liter Bilt hamber surfex HD Koster 12.49 £(GBP) 123.60,-NOK da har jeg trekt fra britisk moms http://www.elitecarcare.co.uk/surfex-hd-all-purpose-cleaner-degreaser.php?manufacturers_id=33

5 Liter 12.49 £(GBP) + frakt 14.99 £(GBP)= 27,48 £(GBP) = 272 Nok og selfølgelig moms og tollfritt, og ja dette er

billigere ( 77,- kr) med tanke på at det koster 349 kr fra Bilnerden ink frakt

10 Liter 24.98 £(GBP)= 247.10 + frakt 16.99 £(GBP) = 41.97 = 415.20 + og her får du mva 25% og tollavgift på toppen av dette. Da blir det billigere å ta de inn en og en, du sparer fortsatt på det men da kun 81,-NOK

Endret av Rotiform
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nitrilhanskene så ganske tynne ut (man kan skimte hudfargen igjennom dem) å det pleier ofte å ende med at de revner fort, og kansje før man får dratt dem på.

Har du noe godt forslag/erfaring til hvilke som duger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at prisen er i Britisk pund ikke Euro, så du får ikke 2stk for under 200.

Det blir da 117,42 Nok pr stk etter å ha trekt i fra 5% rabatt

Men takk for at du tipset om rabatt code, det sto at den var gyldig til 2018

Endret av Rotiform
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Husk at prisen er i Britisk pund ikke Euro, så du får ikke 2stk for under 200.

Det blir da 117,42 Nok pr stk etter å ha trekt i fra 5% rabatt

Jaggu... jeg har blitt vant til å regne pundet på 9 kroner, men nå er det jo faktisk nesten 10 kroner igjen. Da ryker hele regnestykket mitt, gitt.

Bare se bort fra alt jeg har skrevet i denne tråden :P

  • DCN Poeng 1

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 5 Liter med Bilt hamber surfex HD til 266,-nok levert hjem på døra er ikke dyrt :)

Å hadde ikke du postet dine innlegg, hadde ikke jeg sett dette. Og det er vel det denne tråden handler om :thumbup:

Endret av Rotiform
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Men 5 Liter med Bilt hamber surfex HD til 266,-nok levert hjem på døra er ikke dyrt :)

Å hadde ikke du postet dine innlegg, hadde ikke jeg sett dette. Og det er vel det denne tråden handler om :thumbup:

Det er sant :)

  • DCN Poeng 1

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe godt forslag/erfaring til hvilke som duger?

Jeg bestilte en ladning av disse i dag, etter anbefaling av en kompis. Prisen var heller ikke så avskrekkende.

http://www.ebay.com/itm/BODYGUARDS-BLACK-NITRILE-MEDICAL-TATTOO-MECHANICS-GLOVE-M-L-XL-BOXS-WORLDWIDE-/360591679714?pt=UK_Health_Beauty_Tattoos_BodyArt_SM&var=&hash=item92b4232017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et greit tørkehåndkle ift pris:

http://www.ebay.com/itm/Kent-Car-Care-Extra-Large-Microfibre-Drying-Towel-Q6100-/190927348491?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item2c7428230b

Jeg har to slike til tørking av steder som ikke nødvendigvis er 100% rene, og etter et tosifret antall vask føler jeg at det fortsatt drar opp vann greit. Absolutt verdt 80 kr (40 kr +40 kr i frakt).

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er først og frems et tips til alle som ønsker å kjøpe billige mikrofiber tørkehåndklær a-la Autobrite, gtechniq, og sist men ikke minst dcn` gruppekjøp fra Parts & Retards http://www.detailersclub.no/forum/topic/18467-gruppekjoep-p-r-toerkehaandkle-2pack/ som kan kjøpes her: http://www.partsandretards.no/bilpleie/microfiber/pr-miracle-dryer-2-pack

Også vil jeg på forhånd si at jeg er meget fornøyd med P&R når det gjelder service, produkter utvalg, og leveringstid, så her sammenligner jeg bare to tilsvarende produkter.

Shop `n` shine til venstre og Parts & retads til Høyre

IMG_0245_zps882742b7.jpg

P&R sitt hadde denne...

IMG_0238_zps0eb22a16.jpg

Og slik gikk det... :o

IMG_0239_zps6e5cf859.jpg

Shop `n` shine øverst og Parts & retads nederstIMG_0236_zpsba6e70fb.jpg

Shop `n` shine`s var pite litt større og har finere hjørner

IMG_0237_zpsdad287f3.jpg

P&R`s

IMG_0243_zpsc0421c04.jpg

Shop `n` shine

IMG_0241_zps5c4d2cc3.jpg

Shop `n` shine 5stk x 4£(GBP) + 12,95£ (GBP) - sns10 (10% Rabattcode) :D = 30,95£ GBP

eller 306 norske kroner dvs. 61,20 pr stk ink frakt etter dagens kurs

Ps: bestiller du flere får du toll+ 25% mva på toppen av dette

http://www.shopnshine.co.uk/super-plush-drying-towel

IMG_0246_zps57bec2ee.jpg

Ser at disse er på lager i gjenn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskehanske i mikrofiber på Jula629154-jpg.jpg69,- kroner.Fullverdig hanske som jeg har benyttet mange ganger.

Til denne prisen kan jeg trygt anbefale bilnerdens spesialsvamp eller zymol svamp - meget skånsom vask:-)

Har du noe godt forslag/erfaring til hvilke som duger?

Tidligere i posten skrev han Tess, med rabattavtale kr 90,- for 100stk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

De biltemaflaskene kan fungere greit en stund, men som nevnt blir de ganske ofte fort dårlige.. Har også opplevd å pakke ut tre flasker på rad som ikke har fungert....

Når det er sagt har vi fått byttet de igjen som regel, men det er ganske håpløst når det er såpass mange "vrak":()

Synes det kan være lurt å heller legge litt mer i f.eks kwazar, som holder i evigheter, den forstøver (om det kan kalles det..) også produktet MYE bedre, og du sparer nok igjen mellomlegg ganske fort, i produktbesparelse:)

Bare min personlige mening da..

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...