Gå til innhold

Haakons (stort sett folie)logg


Haakon O

Recommended Posts

  • Forhandlere
polishduden

Jeg bladde litt i noen photobucket album nå, og kom over gamle kjellerstuebordet jeg lagde til for noen år siden:

IMG_0646.jpg

Kjekt med stor printer tilgjengelig ;)

Fy f!!! Mye skal du ha for å printe en sånn til meg? Skal pusse opp kjelleren i vinter serru. Og det der var rett og slett mega awesome!!!!

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg bladde litt i noen photobucket album nå, og kom over gamle kjellerstuebordet jeg lagde til for noen år siden:

IMG_0646.jpg

Kjekt med stor printer tilgjengelig ;)

Du er min nye helt. Fy faen så fantastisk bra :D

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Dragen rynka greit på nesa av bordplanene mine!

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragen rynka greit på nesa av bordplanene mine!

Pass på så nesa hennes ikke forblir sånn... er vel ikke første gangen ;)

Utrolig kult bord! Noen flere prosjekter på lager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Men sa hun nei? Hvis ikke var det et ja. :)

Den som tier, samtykker jo... :)

Vil du gifte deg med meg?

Sier de nei, så mener de ja, sier de ja så mener de både ja og nei. Sier de gjør som du vil så betyr det gjør som jeg vil, hvis ikke hogger jeg hode av deg

Endret av polishduden

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Vil du gifte deg med meg?

Nei. :)

Sier de nei, så mener de ja, sier de ja så mener de både ja og nei. Sier de gjør som du vil så betyr det gjør som jeg vil, hvis ikke hogger jeg hode av deg

Trikset er å gjøre det du vil uten å si at du gjør det eller har gjort det... :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Nei. :)

Trikset er å gjøre det du vil uten å si at du gjør det eller har gjort det... :)

Det er det jeg gjør når jeg handler ;)

Sorry for OT, men disse bergenserne.....

Endret av polishduden

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johime(joakim)
  • 1 month later...

Fikk et oppdrag av en venn nå i førjulstida. Broren hans hadde overtatt et kjøleskap i børstet stål, men noen hadde gått bananas med stålull eller pussepapir på det tidligere. Så da ble løsningen å foliere hele fronten i 3M brushed steel folie. Vips så var finishen bra igjen :)

1080brushed_zps021724c9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Hadde et oppdrag her nylig som besto av å bytte farge på interiørpaneler i en Volvo V50. Dette var for en bilforretning her som hadde tatt den i innbytte, og hadde hatt lite respons på den pga folk rygget etter å ha sett inni den :P

Helt klart en unik fargecombo med bil i mørk blå, skinnseter i mørk brunlilla og dekorpaneler i lyst "treverk" med kryssfinerlook på kantene :D Kanskje helt rett for noen, men ikke for mannen i gata nødvendigvis.

Vi ble enige om å gå for en mer nøytral farge som alikevel skilte seg litt ut, valget falt på børstet stål fra 3M sin 1080 serie.

Utgangspunktet:

IMG_5376_zpsf70e2b3f.jpg

Tutorials på youtube samt hjelp fra forummedlemmer kommer godt med når man skal "partere" en bil man aldri har vært inni før:

IMG_5380_zpsee3675ea.jpg

Dørhåndtak folieres, vinylen kan strekkes ganske mye med god varme og teknikk :)

IMG_5377_zps868251ac.jpg

Kantene på vinylen trimmet av, ferdig dørhåndtak:

IMG_5378_zps3999d1da.jpg

Ene panelet foliert. Litt av strukturen i det veldig falske treverket viser igjennom på bildet, men langt fra så synlig i bilen:

IMG_5381_zpsb19c551c.jpg

Bilen hadde også en lamell-skyveluke i samme finish som resten, så den ble helt demontert og lakkert i matt svart. Fikk snurret den i en sirkel slik at man kom til på kantene av lamellene også. Umulig å se at denne har vært trefarget før.

IMG_5382_zps8d08e9b9.jpg

Ble litt hastig på slutten, så rakk ikke (eller glemte ut kanskje) å ta ferdigbilder. Men de skulle ta nye bilder på butikken og oppdatere annonse, så kan legge ved en link når den er online.

  • DCN Poeng 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes interiøret var kjempekult jeg! Men skjønner at bilen nok blir mer lettsolgt med folie på listene. Uansett imponerende arbeid som vanlig.

 

Asbjørnsen Automobilvaskeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...